utorok 29. októbra 2013

Ako si skladujem bižutériu

Moje úložisko bižutérie 


Sú šperky, ktoré nosím stále a len nerada ich dávam dole, šperky, ktoré mám uložené v tých nádherných krabičkách, v ktorých som ich dostala.
Ale svoju bižutériu mám uloženú v takomto zrkadielku.




Otvára sa ako kniha a náhrdeníky a náušnice sa skývajú v jeho vnútri.


Náhrdelíky visia na takýchto vešiačikoch, na maličkých háčikoch.

A náušnice sa vpichujú do dierok,  kde potom visia. Je tam priestoru na veľa párov náušníc, ja ich však veľa mám len po jednej, preto sú skôr kade-tade, len nie uložené tu, kde majú. 


A takto to vyzerá keď pritisnem priehradku s náušnicami. Potom už len zavriem časť so zrkadlom a sme tam, kde sme začínali.


Myslím, že toto je pekný spôsob, ako svoju bižutériu nestratiť a nemať hocikde po byte. Je to ale však len dočasné, pretože by som si časom chcela zaobstarať niečo iné. 
Toto zrkadielko na bižutériu ma stálo 10 € v jednom obchode so zmiešaným tovarom. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára