štvrtok 23. januára 2014

Vianoce 2013

Vianočné darčeky 

Ja viem, že táto téma je už trošku neaktuálna, ale teraz som sa konečne k tomu dostala... A tiež výhodou je, že už mám produkty aj otestované a môžem niečo napísať aj z vlastnej skúsenosti.


Aussie 3 minute miracle intenzívna kúra na farbené vlasy. Mal by chrániť farbené vlasy pred vyzmývaním farby, pomáhať na rozštiepené končeky a tiež proti lámaniu vlasov. Mne teda na vlasy robí veľmi dobre, nemám ich vôbec suché, zlepené a o tom, že pomáha niet pochýb. Toto je naozaj jeden z top produktov na vlasy. 
A keď už píšem o tých top produktoch, za pár dní sa na blogu objaví aj článok s mojimi obľúbenými produktami :).



John Frieda full repair shampoo, šampón, ktorý by mal tiež slúžiť proti poškodzovaniu vlasov. Tak dlho ho ešte nepoužívam, ale páči sa mi. Nevysušuje, nezlepuje. A čo je pre mňa hlavné, pokožka hlavy sa mi nevyhádzala a ani lupiny sa mi neurobili (čo sa mi v poslednej dobe stávalo pri viacerých šampónoch). 


Maybelline New York glam, toto balenie obsahovalo Rocket riasenku, ktorú už isto všetci poznáte. Má obrovskú plastovú kefku, robí naozaj krásny efekt. 


V balení bolo aj color tattoo, je nádhernej zlatej farby, tá pigmentácia je perfektná ako pri všetkých color tattoo. Som naozaj veľmi nadšená a veľmi často ho používam. A naozaj drží ako "pribitý" :D.


Dermacol satin make up base, túto bázu pod make up veľmi porovnávam s mojou od Nyx, ktorú som používala do teraz. Pred tým som žiadnu inú nemala, takže môžem porovnávať len tieto dve. Dermacol za tou bázou od Nyx nijak nezaostáva. Som príjemne prekvapená a určite len odporúčam. 



Manhattan eyeshadow base, báza pod očné tiene, ktorá hlása, že by mala dlho vydržať. Môžem povedať, že tiene sú určite sýtejšie, aj dlšie vydržia, ale či je to nejaký zázrak je mi ťažko povedať, pretože je to prvá báza pod tiene, ktorú mám. 
Ak na nejakú ešte narazím, určite ju kúpim a skúsim porovnať :).


Dermacol make-up cover, o tomto produkte som už toľko počula a čítala... A teraz ho konečne mám. Je fakt poriadne hustý a má vysoké krytie. Je perfektný na prekrytie drobných nedokonalostí, ale pod oči by som ho naozaj nedávala. Tiež fajn vec pre tie z vás, ktoré majú tetovanie a potrebujú ho na nejakú príležitosť zakryť, tak s týmto to určite bude hračka. 


Pupa pupart paletka očných tieňov, obsahuje trblietavé aj matné očné tiene. Pigmentácia je dobrá, tiene majú naozaj krásne odtiene, nájdete tu aj zrkadielko a štetec na očné tiene. Štetček nič moc, ale pri najhoršom sa dá namaľovať aj s ním. 



Bioderma sensibio H2O, micelárna voda, s ktorou odličovanie ide tak veľmi jednoducho. Určite len odporúčam a ak by niekto chcel urobím aj recenziu. Je to lekárenský výrobok, preto sa určite po nej pozrite v lekárni. A majú ich pre rôzne typy pleti, takže týmto produktom nikdy nešliapnete vedľa.  


Sally Hansen Insta dri top coat, nadlak, ktorý pomáha schnutiu predchádzajúcich vrstiev laku. V návode sa píše, že máte nechty nalakovať, nechať schnúť približne dve minúty a potom použiť tento top coat. Po pár sekundách sa môžete nechtov dotknúť a sú suché. Môžem len potvrdiť, je to zázrak. Som z neho nadšená!


P2 color victim, lak na nechty. Tento lak som už raz mala, jeho príbeh je celkom zábavný. Prišiel mi v Glossyboxe a ja šikulka som z neho bola taká hotová, že som ho hneď bežala ukázať priateľovi. Bolo to v práci, čo je tá  najhoršia časť príbehu... No, takže som prišla ku nemu (pracuje ako kuchár) a rovno tam, v kuchyni sa mi z ruky vyšmykol a rozbil sa... Chcela som ho rýchlo utrieť, no akurát som ho tak porozťahovala po dlážke. Nakoniec sme ho zmyli riedidlom a museli sme vetrať celý deň. A takto skončilo moje nadšenie na podlahe. Koniec.
Keď som ho teraz dostala, presne ten istý odtieň, z ktorého som bola takáto nadšená, tak som bola zase :D. Ale... tentokrát som ho nerozbila. Zatiaľ. 


p2 sand style, lak na nechty s pieskovým efektom. Je veľmi ťažké zachytiť jeho farbu, je tmavý ale má aj trblietky v rôznych farbách, je naozaj zvláštny a tým je veľmi zaujímavý. Ešte som ho neskúšala, ale veľmi sa naň teším :).


Essence nail art paper print, ak ste nad týmto produktom uvažovali, tak odporúčam ho kúpiť. Keď som ho dostala bola som veľmi skeptická. Ale teraz... som nadšená! Ide to s ním tak ľahučko a ten efekt nemá chybu. Stačí ho trošku potrieť po potlačenej strane novín a tú stranu nalepiť na (svetlým lakom) nalakované nechty. Chvíľku vatovým tampónom pritlačiť, tak, aby sa noviny na papieri vôbec nepohli a za pár sekúnd je to hotové. 
Neskôr určite pridám aj nail art.


essence nail paper print, essence má v ponuke aj papiere s potlačou k vyššie spomínanému produktu. V ponuke sú rôzny vzory, ja som dostala ten, v ktorom je aj pár farebných vzorov. Skúšala som zatiaľ len jeden čierny vzor a jeden farebný, no musím povedať, že tie farebné sa až tak dobre neotlačia. 


P2 Nail wax, vosk na nechty. Moje sťažnosti na slabé a lámajúce sa nechty boli vyslišané. Dostala som tento vosk, ktorý je dobrý. Mám naozaj pocit, že mi pomáha a okrem toho nádherne vonia :).



Treaclemoon one ginger morning telové mlieko a sprchový gél, toto sú produkty, ktoré proste musí každý milovať. Tá vôňa... Proste, keď to niekde uvidíte, ovoňajte to. A neverím, že to vám to neskočí do nákupného košíka :D.



A ešte som dostala retiazku na nohu, ktorá bude určite super na leto. A náhrdelník s guličkou so zelenými kamienkami. Je to hrozne milé a už sa teším na jar, vtedy ho určite viac vynosím.


Čo pekného ste dostali vy? Kľudne dajte do komentáru aj link na blog, rada si to prečítam.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára