nedeľa 9. februára 2014

Collagen Crystal Eye Mask

Collagen Crystal Eye Mask

Ahojte!
 Dnes vám prinášam recenziu na produkt, ktorý mi prišiel k jednej objednávke zadarmo. Samozrejme som sa potešila a pustila sa do testovania. 

Žiaľ, nestihla som urobiť fotky celého produktu, pretože som ho už predtým otvorila.

Collagern Crystal Eye Mask
 V tomto obale bola dve kolagénové masky pod oči v plastovom obale a nejakej tekutine. 


Čo píšu na obale.


V tomto plastovom obale boli masky uložené. 

V návode na použitie bolo, že si masky môžete dať aj na noc a mať ich počas spánku, nie však dlhšie ako 12 hodín. 

Ja som to teda zvolila tiež na noc, preto sa ospravedlňujem za kvalitu nasledujúcich fotiek, pretože sú fotené mobilom (už ani mne ani priateľovi sa nechcelo vstať z postele a ísť po foťák). 


Takto vyzerali masky už aplikované pod očami. Hneď po aplikácií som cítila chladenie, potom to začalo trošičku štipkať. A štipkalo to, až pokým som  nezaspala.


Masky boli priesvitné a krásne pod očami držali. Len som sa stále bála, že sa mi v noci nalepia na vankúš. 
 Mala som ich okolo 6 hodín. Potom som ich jednoducho stiahla dole.



Takto vyzerali masky už po použití. Už to vôbec nebolo gélové, ale len akoby prázdny obal. Celý gél sa vsiakol do očného okolia.

 A výsledok? Moje oči vyzerali úplne vyspaté (aj keď ja som sa tak necítila), vôbec som ich nemala opuchnuté ako niekedy ráno zvyknem. Žiadne odstránenie vrások alebo niečo také sa nekonalo, ale to som ani nečakala. 

Tento produkt by som si kľudne aj kúpila. Vždy keď ma na druhý deň čaká niečo dôležité, tak sa nič nevyspím. Tak toto je dokonalá pomôcka k tomu, aby ste aj po prebdenej noci vyzerali ako krásne oddýchnuté.

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára