streda 12. februára 2014

Glossybox

Februárový Glossybox číslo dva a malé prekvapenie :)

Menším nedopatrením sa ku mne dnes dostal ešte jeden Glossybox. Trošku to tam pomotali, a tak má teraz dva. Našťastie boxy neboli úplne totožné, takže z toho sa teším.


Obsah februárového Glossyboxu ste už mohli vidieť TU


Tak najskôr produkty, ktoré boli v boxe zhodné. O tých už písať nebudem. 



Produkt, ktorý bol v boxe podobný, no nie rovnaký. Predtým som dostala s ružovými trblietkami a tento je s červenými. Mne sa oba tak hrozne páčia! Už aj preto som im to pochybenie odpustila :).





Ďalším produktom, ktorý som v boxe číslo jeden nemala je šampón Miracle Shine Shampoo od Aussie
V popisku píšu, že vlasom dodáva potrebnú hydratáciu, starostlivosť a lesk. 
Jeho cena je 5,95 € za 300 ml. 


Jelly Pong Pong Cosmetics 2-in-1 Eyeliner & Shadow Bronze táto bronzovo sfarbená ceruzka má vytvoriť precíznu linku, taktiež aj očné tiene. Exkluzívna kombinácia talianskeho vosku a pigmentu vytvárajú intenzívnu farebný výsledok.


Ceruzka je naozaj krásne pigmentovaná. Ale veľmi bronzová mi nepríde. Podľa mňa je to hnedá.

A posledné, čo do Glossyboxu pridali navyše bol opäť prívesok od Liebeskind Berlin



MALÉ PREKVAPENIE

A to prekvapenie vám už teda prezradím, že v ďalšej giveaway (ktorá začne hneď ako prebiehajúca skončí) bude aj tento prívesok, v hodnote

(áno veľa, ja by som zaň toľko nedala)

A gél od Nougat ktorý na tele zanechá trblietavý efekt, ktorý je v hodnote 16,87 € za 250 ml, táto fľaštička má 100 ml. 
Dúfam, že sa z toho tešíte. 


A okrem toho nás čoskoro čaká ešte jedna akcia, ale len tie z vás, ktoré majú tiež blog. Pretože potrebujem parťáčku pri testovaní jednej prírodnej kozmetiky. 
Tak aj na to sa môžete tešiť už o pár dní. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára