utorok 11. februára 2014

Glossybox

GLOSSYBOX JANUÁR

Včera som pridala obsah februárového boxu. Preto som dlhšie uvažovala nad tým, či pridám aj ten januárový alebo sa už vykašlem na to. Rozhodla som sa ho pridať, aby ste vedeli, aké recenzie vás budú čakať. 

Produkty nemám ešte otestované, tým pádom len veľmi v krátkosti Však recenzie budú potom, keď už budem vedieť povedať viac. 

100% SPA BY KARMAMEJU
Konjac Sponge Natural

Cena: 10,30 € za kus

Je 100% prírodný výrobok, bohatý na vitamíny, minerálne látky a amínokyseliny. Jeho úlohou je odstrániť odumreté bunky. Je určený na tvár, ale aj telo. 

Škatuľka
V obale

Pred použitím
Po použití
Sušenie
 
BELLAPIERRE COSMETICS
Bellapierre Volumizing Mascara 

Cena: 24,00 € za 9 ml 

Má dodať riasam objem a sľubuje dlhú výdrž. 

Škatuľka
Riasenka
Kefka

 SUMITA BEAUTY
Brow Set 

Cena: 18,00 € za kus

 Vosková ceruzka na úpravu  obočia. 

Vosková ceruzka
Clear Brox Wax

 EVOLOGIE 
eSystem Duo Pack Intensive Blemish Serum & Stay Clear Cream

Cena: 25,90 € za 5 ml 
Duo pozostávajúce zo séra a krému, ktoré majú pleť hĺbkovo čistiť. 

 
evologie eSystem
Popis výrobcu
Intensive Blemish Serum, Stay Clear Cream
Tubičky

BENEFIT COSMETICS
The POREfessional 

Cena: 32,00 € za 22 ml

Tento ľahký balzam neobsahuje žiadne oleje. Má nechať póry jednoducho zmiznúť. 

benefit the POREfessional
Ako a kam nanášať
Obal a produkt
the POREfessional
 YU-BE
moisturizing skin cream

Tento produkt bol do boxu pridaný navyše. 
Žiadne informácie o  ňom neboli ani v popise a ani jeho cena nie je známa. Niekde vo fotografiách nájdete aj ich web stránku. 

YU-BE, ešte zabalené
Moisturizing Skin Cream
Informácie doložené pri vzorke
yu-be.com
Gratulácia :)
Látky obsiahnuté v kréme
 
 To bolo všetko v januárovom boxe. Ja myslím, že za tú cenu (12,50 €) sa box veľmi oplatí a som s ním spokojná. No pre mňa bol zatiaľ top februárový box (nájdete TU ).


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára