piatok 28. februára 2014

The power of make up

The power of make-up

Sila make-upu

Dnes som sa rozhodla pridať článok o sile make-upu, je to Tag, ktorý už nejakú dobu sledujem u iných blogeriek. Najskôr som uvažovala a váhala, či ho pridať, pretože napíšem to na rovinu... Nenamaľovaná veľmi často medzi ľudí nechodím, vždy mám aspoň riasenku a korektor pod očami. Preto som si nebola istá, či chcem zverejniť svoju nenamaľovanú tvár. 

Ale, dala som sa na to :) Len a len kvôli vám :)

Začnem najskôr použitou kozmetikou... 



Báza pod make-up Porefessional od Benefit
Báza pod očné tiene od Manhattan
Riasenka Colossal Volum Express od Maybelline
Paletka očných tieňov Naked2 od Urban Decay
Gélové očné linky od Loreal
Make-up Eau de Teint od Loreal
Korektor od Astor


Duo líceniek od Loreal
Set na obočie od essence

Rozjasňovač od So Susan
Balzam na pery od Figs & Rouge


A takto to celé prebiehalo...

A teraz to príde, odhalenie mojej pravej tváre :D Prosím, nezľaknite sa :D


 Vlasy som mala síce ešte mokré (tesne predtým som bola v sprche), chcela som ich ešte nechať sušiť, ale zle by sa mi líčilo, takže gumička to spravila :D Snažila som sa nakresliť rovnú čiaru, no nepodarilo sa, ale aspoň takto :)
 Na pravú polku tváre (tá, ktorú vy vidíte na pravo) som už aplikovala bázu pod make-up a bázu pod očné tiene. 


Následne som aplikovala očné tiene.

Potom nasledovali riasenka a očná linka.



Upravila som obočie a aplikovala korektor pod oko. 


 Takto to vyzeralo po pridaní rozjasnovača, pod obočie a na lícne kosti.
A tu na tejto fotke je krásne vidieť, ako som si na prd roztrela make-up :D



A nakoniec už len balzam na pery, ktorý aj tak nie je veľmi vidieť, pretože má len takú slabulinko ružovú farbu.


A výsledok môjho pokusu :D 

A tu krásne vidieť rozdiel. A inak áno, ja z jednej strany vyzerám inak ako z tej druhej, to robí ten nos, ktorý neznášam :(

Dúfam, že sa vám tento článok páčil, pretože ja som sa celkom zabavila s maľovaním sa len na polke tváre :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára