streda 30. apríla 2014

Glossybox Apríl

Aprílový Glossybox

Glossybox mi už síce prišiel v polke mesiaca, no dostala som sa k nemu až dnes. Teda, ku produktom nie, tie som už trošku odskúšala, len ku článku som sa skôr nedostala.


Tentokrát to bola jarná edícia s názvom Spring Time Edition. A čo sa v tomto Glossyboxe ukrývalo?



Čomu som sa asi naviac potešila bol Baliste suchý šampón.


Myslím, že každá poznáte suché šampóny. O týchto od baliste som dlho dlho počúvala, no teraz mám už jeden svoj. Keď ho porovnám s inými (dokonca drahšími) suchými šampónmi, ktoré som mala, tak toto je absolútna špička. Lepší som ešte nemala. Určite super pomocník, a to najmä v lete. 
Cena 1,80 € za 50 ml. 


Naobay Protective Shampoo & Shower Gel, musím priznať, že nie som zrovna nadšenec kombinácií šampónov a sprchových gélov. V popise sa píše, že obsahuje upokojujúci harmanček. Že má intenzívne peniť, ale nenarúša prirodzené pH. 
No uvidíme, tento produkt som ešte neskúšala, dám mu šancu až trošku neskôr. 

Cena 14,40 € za 200 ml.


Love Me Green Organic Regenerating Day Face Cream, tento regenerujúci denný krém obsahuje bio granátové jablko, jeho úlohou je napomôcť pleti k sviežemu štartu do nového ročného obdobia. Dodáva hydratáciu, podporuje regeneráciu buniek a po jeho nanesení máte cítiť príjemný pocit. 
Skúšala som ho zatiaľ dvakrát, musím povedať, že som mala naozaj celý deň príjemný  pocit, nevytvárali sa mi žiadne šupinky po tvári a tak nevtieravo pekne vonia. To je zatiaľ všetko, čo o ňom môžem povedať. Neskôr určite bude recenzia.

Cena 17,90 € za 50 ml. Táto vzorka obsahuje 15 ml.


Color Club Bright Night, lak na nechty, z ktorého sa väčšina žien veľmi tešila. No ja nie. Neviem prečo, ale modrá sa mi na mojich nechtoch absolútne nepáči, a tak ju vôbec nenosím. Farba je to krásna, mám pár kúskov oblečenia v takejto krásnej modrej. Ale na nechty to teda vôbec nie je nič  pre mňa. 

Cena 7,00 € za 15 ml.


Emite Make Up Professional Slanted Tweezer, pinzeta na obočie, musím povedať, že som z nej ostala veľmi milo prekvapená. Mám doma len jednu pinzetu, s ktorou si dokážem upraviť obočie a myslela som si, že lepšiu už nenájdem, takže ma pinzeta v boxe celkom potešila. No ešte viac po tom, ako som zistila, aká je úžasná. 

Cena 22,00 € za kus. 

Ako sa vám páčia produkty z tohto boxu?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára