pondelok 7. apríla 2014

Manhattan Intense Effect Eyeshadow

Manhattan Intense Effect Eyeshadow

Dnes by som vám chcela ukázať mono očné tiene od značky Manhattan, ktoré som naposledy ulovila spolu s inými produktami v rôznych kozmetických balíčkoch. Inak si mono tiene nekupujem vôbec, pretože mi viac praktické prídu paletky očných tieňov.

Ale späť k týmto...


Tieto očné tiene sú v priesvitnom plastovom obale s čiernym nápisom na vrchnej strane balenia. Jeden z tieňov mi už aj padol, no obal to prežil bez škrabanca, nezlomil sa, takže je pevný.

Na internete som našla popis, v ktorom sa píše, že tiene garantujú intenzívnu pigmentáciu. Použiť sa dajú ako na sucho, tak mokré, pre ešte intenzívnejšiu farbu. 

Dostupné sú v 6 odtieňoch, mne sa podarilo (ako som už napísala z rôznych kozmetických balíčkov) uloviť týchto 5 (mala som ich 6, ale ten úplne napravo som mala dvakrát, takže som ho podarovala kamarátke). Farbičky sú to krásne, a to (z ľavej strany do pravej)

OFF-WHITE
DUSKY PINK
DIM BROWN
SLATE GREY
AQUA TURQUISE

Pigmentácia je skvelá, z čoho som bola veľmi prekvapená. Ja ich používam len nasucho s bázou pod očné tiene. 


Ich výdrž je dostatočná, nemala som problém s tým, že by mi nevydržali tú dobu, čo ja potrebujem. 
Tiene veľmi neprášia, nevlievajú sa do vrások ani žiadnych línií. 

Biely a ružový odtieň som na skúšku použila aj ako rozjasňovače, tiež sa mi na tento účel osvedčili. Do vnútorného kútiku oka sú tiež úžasné, a ešte informácia, ja šikovná som si trošičku dala aj priamo do oka a tieň neštípal, oko mi žiadnym spôsobom nepodráždil, dokonca mi ani nezačalo slziť. Ale to len tak pomimo, samozrejme si tiene do očí nedávajte, len na očné viečko! :)

Čo vám ale neviem povedať je ich cena, ja som ich kupovala totiž to s kopou iných produktov. 

Ako sa vám tieto očné tiene páčia?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára