sobota 17. mája 2014

Astor Skin Match Blush

Astor Skin Match Blush

Ahojte! V prvom rade vás chcem oboznámiť s tým, že v tejto dobe sa mi nedarí byť veľmi aktívna, čo ma veľmi mrzí, ale budem sa snažiť prispievať častejšie. Dôvodom je nová práca, snažím sa tráviť viac času s priateľom, keď mám voľno veľa oddychujem a vychutnávam si dobré počasie.
To však neznamená, že chcem blog zanedbávať, to určite nie! Je nás tu už krásnych 69, za čo sa chcem poďakovať, a práve kvôli vám sa budem snažiť byť aktívna.

Ale teraz už prejdem k veci :). Dnes som si pre vás pripravila článok o lícenke, ktorú už mám doma pár mesiacov. Cenu si už nepamätám, ale kupovala som ju v Nemecku v drogérií Rossman. 

 
 Má dve nádherné farbičky, naľavo má akoby oranžovo ružovú, ktorá je matná bez trblietok. Tejto farby je ale len jedna tretina a musím sa priznať, že u mňa by to skôr mohlo byť naopak. Druhá farba je trblietavá ružová, ktorú až tak často nepoužívam. Skôr ako rozjasňovač, keď mám pravdu povedať.
Celá lícenka je v odtieni 003 Berry Brown.


Čo sa balenia týka, príde mi veľmi elegantné, čierne v spojení so striebornou. Balenie obsahuje dve poschodia, na prvom samozrejme nájdeme samotný produkt, pod ním sa nachádza zrkadielko a štetčekový aplikátor, ktorý som zatiaľ vôbec nepoužila. 


 Štetček vyzerá takto, štetinky z neho nevypadávajú, ale predsa mám doma kozmetické štetce a takéto aplikátory u mňa často končia v koši. 

Samotná lícenka je pigmentovaná veľmi jemne, čo by som produktu nevytkla, naopak vyzdvihla. Je pigmentovaná presne tak, ako to ja potrebujem, aby som si po lícach nevytvorila Marfušovský efekt. Vydrží mi celú pracovnú dobu, preto som s ňou veľmi spokojná.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára