nedeľa 15. marca 2015

Glossybox - Body & Soul

Ahojte!

Na začiatok vám chcem len napísať pár slov o tom, prečo som tak dlho nepísala. Po mesačnej dovolenke na Slovensku som sa opäť vrátila domov do Nemecka. Prvé týždne boli strašné. Chýbala mi rodina, priatelia... Potom sa začalo chaotické obdobie v práci, pričom to s robotou vyzeralo dosť neisto. Teraz je už opäť všetko v úplnom poriadku, a tak sa vám a blogu môžem opäť venovať. 

Dnes je počasie vonku nie veľmi prívetivé, tak som sa rozhodla písať a písať. Napísať si aj pár článkov dopredu. Ale tým prvým, ktorý vám dnes sa stal Glossybox - Body & Soul. 

Tento Glossybox je ešte z januára. Februárový neuvidíte, pretože som zrušila odber a v marci ho znovu obnovila. Takže na marcový sa môžete tešiť. 

Cieľom tohto boxu má byť zosúladenie tela a mysle. Body & Soul edition prináša nový beauty štart. Či už žiarivou pleťou alebo pestovanými nechtami... 

Monu Skincare
Firming Fiji Facial Oil 
 
Tento olejček na tvár rozmazná vašu pleť pomocou esencií z ruže a pačuli obyčajnej. Pleť sa vypne a zvláčni. Prírodné rastlinné oleje sa postarajú o hladkú a žiariacu pleť. 

Cena: 9, 85 € za 30 ml


Absolute New York
Garlic Nail Treatment
 
Táto bohatá kúra na nechty napomáha nechtom pomocou extraktu z cesnaku a iných esencií. Cesnak obsahuje veľa vitamínov a minerálov, ktoré urobia vaše nechty pekne hladké a pevné. Navyše pôsobí cesnak aj anti aging efektom. Účinné látky pôsobia hlboko v nechtovej štruktúre a rovnomerne sa rozdeľujú, vďaka čomu lámavé nechty budú opäť silné a lesklé. Táto kúra na nechty je tiež výborným pomocníkom po nosení gélových, či akrylových nechtov. A to pozor! Toto všetko bez toho, aby nechty smrdeli po cesnaku! (:D)
Cena: 8,99 € za 17 ml


Boots Laboratories 
 Optiva Radiance Tenew Foaming Wash
 
Ľahučká čistiaca pena odstraňuje make-up a nečistoty z pleti, pričom dodáva čistý, svieži pocit. 
Citlivá pleť zvykne byť práve v zime napnutá a suchá, táto pena nielen, že pleť čistí, ale aj hydratuje a pôsobí matne. Napomáha tiež zbaviť sa začervení pleti. Pleť pôsobí oveľa zdravšie. 

Cena: 13,90 € za 150 ml 


Lavera Naturkosmetik
Pink Energy Shower Gel
 
Tento sprchový gél ma osviežiť a stimulovať zmysly ružovým grapefruitom a bio ružovým korením. Telo a myseľ budú revitalizované, aj keď je to ešte len skoro ráno. Pokožku hydratuje pomocou glycerínu, hydratačných faktorov na pšeničnej bázy a betain ochraňuje pleť pred vysušením.  A tá vôňa k tomu!

Cena: 3,95 € za 150 ml


So Susan Cosmetics
Concealer Quad 
 
Pomocník, ktorý nesmie chýbať! Kvalitný korektor od So Susan poskytuje správnu farbu krytia pre každú pleť - od svetlej po tmavú - všetky je možné miešať. Korektory obsahujú oleje, sú hypoalergénne, vodeodolné. 
Toto balenie obsahuje highlighter - biely hore naľavo, korektor na kruhy po očami - vpravo hore, korektor na prekrytie nedokonalostí pleti a začervenaní - vľavo dole, kontúrovací krém - vpravo dole. 

Cena: 22,50 € za 4 g


Tentokrát bola v boxe navyše táto maska na pleť. 

Moje hodnotenie boxu:

 Z olejčeku na pleť som sa veľmi tešila, pretože v zime niečo také veľmi potrebujem. Po mesiaci používania môžem povedať, že je skvelý a uvažujem o tom, že si ho po spotrebovaní zoženiem znovu. 

Kúra na nechty s cesnakom bola pre mňa niečo nové. Môže sa používať aj ako podlak, čo je skvelé a po mesiaci používania vidím výsledky. Moje nechty sú zdravšie, pevnejšie, lesklejšie. 

Čistiaca pena na pleť sa na rad ešte nedostala, takže neviem, aká je. Skúšala som ju len raz. Vonia jemne, čisto... Dávkovač vytvára bohatú penu, ktorou sa ľahko a rýchlo čistí pleť. 

Sprchový gél som ešte vôbec nepoužila, vonia ale naozaj nádherne, ale šetrím si ho skôr na leto. Neviem prečo, ale tá svieža vôňa si mi hodí skôr na teplejšie dni. 

Korektory som taktiež ešte neskúšala, ale obal na mňa pôsobí veľmi lacno, takže toľko, čo stojí by som zaň nikdy nedala. No uvidíme, aká kvalita sa skrýva vnútri toho obalu.

Masky od značky Luvos si aj sama niekedy kupujem a som s nimi spokojná. Túto som ale ešte neskúšala, tak uvidíme, aká bude. 

Čo sa vám z boxu najviac pozdáva? A do čoho by ste boli ochotné investovať?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára