nedeľa 17. mája 2015

Swap s Peťkou z petra-justbeauty.blogspot.sk

Ahojte!

Dnes si môžete prečítať opäť o Swap-e. Tentokrát som oslovila Peťku z blogu 




Dohodli sme sa na sume 20-25 €, za ktorú sme mali nakúpiť kozmetiku.
Peťka mi napísala, čo má rada a čo nie, čo sa jej páči, čo z kozmetiky používa, ale aj, že by si priala
 v balíčku nájsť nejaký rozjasňovač. Ja som taktiež Peťke napísala, čo by som si želala a v mojom prípade to bol korektor.

Ale už to nejdem naťahovať a spoločne sa pozrime, čo si pre mňa Peťka prichystala...


Produktov bolo veľa a boli krásne zabalené v zelenom papieri s motýlikmi a kvetinkami. Peťka písala, že balenie nie je jej silná stránka, no napriek tomu všetko skvele zabalila. Mne všetko balí priateľ, ja len podávam lepiacu pásku, takže takto by som to pobaliť nezvládla :D




Prvou vecou, čo som odbalila bola gélová linka na oči od Rimmel. Peťke som písala, že v Nemecku, (neviem z akého dôvodu) sa v drogériách nedá kúpiť značka Rimmel, o to väčšia bola radosť z tejto linky. Gélovú linku mám už od Maybelline a som s ňou veľmi spokojná, preto som po inej ani nepátrala, ale po prvých troch použitiach musím povedať, že táto je tiež skvelá.
K linke je klasicky aj štetček, ktorým sa samozrejme linka vytvoriť dá, no ja tieto štetčeky na linku nepoužívam. Neviem prečo, ale nejde mi to tak ľahko ako s inými štetcami.


Ako druhú som odbalila pleťovú masku od značky Dermacol. Je určená na mastnú pleť, zmiešanú a problematickú so sklonom k akné. Mne sa sem tam nejaká vyrážka urobí, ale pleť mám suchú. Masku som preto neskúšala a podarovala bratovi, ktorý má mastnú pleť. Ešte sa k nej nevyjadril, tak neviem. Určite dám vedieť :)



Ďalším produktom v balíčku bola kontúrovacia ceruzka na pery od značky Bell. Značku nepoznám, ale na nálepke na ceruzke som vyčítala, že sa vyrába v Poľsku. Je v odtieni 08, čo je krásna svetlo ružovo-hnedá (ja viem, môj opis farieb je katastrofa). Na perách vydrží dlho, už som si ňou dokonca vyfarbila aj celé pery, vtedy vysušovala, ale to je pri takej výdrži normálne.



Opäť Rimmel. Tentokrát ale rúžik v nádhernej nude farbičke, ktorú som posledný týždeň nosila takmer neustále. Rúž je príjemne krémový, pery nevysušuje, ale ani dlho nevydrží. To mi však nevadí, pretože ho teraz so sebou ťahám stále.



Od značky Dermacol som si našla v balíčku aj takéto duo líceniek. Obe obsahujú jemné trblietky, čo mi na jar a leto úplne vyhovuje. Príjemné voňajú, pigmentácia je skvelá. Jedinou nevýhodou tohto produktu je ten pekný vzor, ktorý nechcem zničiť.



A tu ho máme! Korektor! Peťka mi vybrala tento Rimmel Match Perfection Skin Tone Adapting Concealer. Musím povedať, že odtieň sadol na 100%. Konzistencia korektoru sa mi tiež páči. Kruhy pod očami mi úplne neprekrýva, ale na začervenania pleti alebo keď sa objaví nejaká vyrážka je skvelý. S tým štetčekom na konci produkt len nanášam, ale neroztieram. Na to používam iné štetce, ale v prípade nutnosti by to podľa mňa šlo aj tým.



Očnému krému s kozím mliekom od značky Ziaja som sa tiež veľmi potešila. Od tejto značky som ešte nič neskúšala. Očný krém používam každý večer. Začala som s tým, pretože mám hrozne tmavé kruhy pod očami a myslela som si, že používaním očného krému sa to zlepší. Ale to zatiaľ nedokázal žiadny krém. Hydratáciou očného okolia sa mi ale aspoň okolo očí nerobia žiadne šupinky suchej kože a očné okolie nevyzerá také unavené.
Tento krém som ešte neskúšala, pretože mám ešte dva otvorené, takže až po tých sa dostane na rad.



Ziaja prírodný olivový krém sa taktiež objavil v mojom balíčku. Taktiež veľké potešenie. Krém teraz jeden mám, takže zase musím počkať, kým ho domíňam. Som naň už veľmi zvedavá.


A ako posledné som v balíčku našla všelijaké vzorky. Ešte som ani jednu neskúšala, ale už sa chystám. Najviac ma zaujal Pupa Super Moisturizing Cream, ktorý sa dá použiť takmer na všetko...

Tento swap hodnotím veľmi pozitívne, Peťka si dala s balíčkom veľmi záležať a vybrala samé skvelé produkty, z ktorých mám ohromnú radosť. Veľmi dobre sa mi s ňou komunikovalo a rada by som s ňou pracovala ďalej, možno už nie na takýchto výmenách, ale kľudne na nejakých článkoch a podobne. Ak jej blog nepoznáte určite sa naň pozrite a hlavne nezabudnite pozrieť, čo som Peťke poslala ja. Link TU.
Ja Peťke veľmi pekne ďakujem, že do toho išla a aj za produkty, ktoré mi poslala :)

Čo na tento swap hovoríte vy? Páčil sa vám?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára