nedeľa 14. júna 2015

Vybarvi se! - Zlatá


Ahojte!
Dnes sa v projekte Vybarvi se dostala na rad zlatá. Zlatú farbu mám veľmi rada. Páči sa mi a využívam ju ako v líčení, tak v šatníku, v doplnkoch, ale mám aj akrylovú farbu v dvoch zlatých odtieňoch, s ktorou som už kadečo pomaľovala... 


Zlatých kozmetických produktov nemám až tak veľa, no pár som predsa len našla...





V paletke s trblietavými očnými tieňmi od Claire´s som našla hneď dva zlaté odtiene.



Color tattoo od Maybelline mám tiež v zlatom prevedení.



Tento mono očný tieň od Catrice je v takom zlato-zeleno-hnedo kadejakom odtieni. Je tak zvláštny, že sa niekedy nemôžem vynadívať.




Ďalší tieň od Catrice. Tento bol v nejakej limitke.




Tento sypký očný tieň od marsk som si našla v Glossyboxe. So sypkými produktami sa až tak nekamarátim, ale k týmto od marsk som si našla cestu.




Ďalším sypkým tieňom v mojej skromnej zbierke zlatých produktov je aj tento od Kryolan. Pigmentácia a výdrž tohto tieňa je skvelá. Ale nepoužívam ho často.


Zlatý očný tieň z paletky The Nudes od Maybelline. 


Odtieň half baked z paletky NAKED2 od Urban Decay. 


A moje tri zlaté laky na nechty. Lak od Ciaté uvidíte na nechtoch nižšie, lak od p2 je s pieskovým efektom a niekedy dávnejšie som ho zbožňovala. A lak od Alessandro som si dala na prsteníčky, takže to tiež uvidíte nižšie.



Toto líčenie vzniklo po príchode domov z práce. Samozrejme po celom dni strávenom na nohách vám veľa nápadov hlavou neprejde. Nielen, že už aj vyzerám, že toho mám dosť a najlepšie by bolo padnúť medzi periny, ale aj to líčenie sa tomu prispôsobilo. Tak som to jednoducho odlíčila... A skúsila to neskôr, už aj s tvorivejšou náladou :)








Zlatý lak na nechty od Ciaté, prsteníček - lak Alessandro, pierko - flash tattoo


Toto líčenie ma naozaj bavilo a určite ho aj využijem.

Farebný tag - zlatá
Tvůj oblíbený zlatý produkt? Momentálne flash tattoo v zlatej farbe. Okrem tých je to očný tieň od marsk a zlatá retiazka so srdiečkom, ktorú už mám hrozne dlho.
Zlatý wishlist? Chcela by som náramkové hodiny v zlatej farbe od Michael Kors.
Máš ráda zlatou na doplňkách? Áno, mám. Mám už spomenutú retiazku so srdiečkom, náramok, niekoľko párov náušníc, jeden opasok...
První zlatá medaile na kterou si vzpomeneš? Ja som asi žiadnu nikdy nemala, ak áno, tak zrejme len zo škôlky a neviem za čo. Napriek tomu ich v izbe u rodičov máme veľa, ale všetky patria môjmu bratovi.
Tvé největší zlato v životě? Mojím najväčším zlatom a zároveň najväčšou výhrou v mojom živote je moja úžasná rodina, môj priateľ, ozajstní priatelia a môj trpasličí králik Charlie. 


Jaké barvy kombinuješ se zlatou? Naviac hnedú v líčení a v obliekaní bielu a čiernu.
 
Nezabudnite pozrieť aj blogy ostatných do projektu zapojených dievčat:

Hevi
Radka K.
Lucie LSG
Primadonna Girl
Christy Shades
Zuzz make up
Miss Alexy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára