streda 10. júna 2015

Vybarvi se! - Žltá

Ahojte!
Dnes je v projekte Vybarvi se na rade žltá. S touto farbou nie som kamarátka v kozmetike, ale ani v šatníku. Žltú farbu vôbec nevyhľadávam, preto vám dnes veľa produktov neukážem...



V mojom šatníku nenájdete ani len jeden žltý kúsok, v doplnkoch taktiež nie. Na kozmetickom stolíku som predsa pár produktov našla a tie vám teraz ukážem. 



V paletke od Essence Party look (recenzia TU) som našla jeden rozjasňovač v žlto-zlatej farbe. Je v odtieni be qeen bee! a použila som ho len párkrát. 



Z paletky how to make bright eyes (recenzia TU) som vyhrabala svetlučký odtieň s nádychom do žltej, ktorý je v odtieni vanilla eyes.




A nakoniec som ešte v paletke od bh cosmetics našla tri očné tiene - jeden sýto-žltý, jeden žlto-zlatý a jeden žlto-zelený s modrými čiastočkami. 


V žltej farbe som na kozmetickom stolíku našla ešte vôňu od Chanel, ktorá slúžila pôvodne ako tester. Ale kamarátka mojej kolegyni svoju parfumériu zrušila, a tak sa tento tester dostal ku mne. Aj spolu s holiacou penou, peelingom a rúžom tejto značky. 


Ak niekedy uvidíte v Lidli túto penu do kúpeľa od Cien, tak neváhajte pričuchnite si k nej a určite si ju tiež kúpite. Tá vôňa je dokonalá :)


Olejíček na tvár od značky Monu som si našla v Glossyboxe. Je úžasný!


Tento lak na nechty od Catrice som nosila minulý rok v lete veľmi často. Je v svetlej pastelovo-žltej farbe a má strieborné odlesky, ktoré sa po nalakovaní na nechty stratia. 


Olejový elixír na vlasy od Schwarzkopf je mojou stálicou už vyše roka. Keď ho miniem, vždy si kúpim nový. Aj teraz už mám jeden v zásobe :)

Musím sa priznať, že žlté líčenie bolo pre mňa trápenie,  a preto ten výsledok aj tak vyzerá. Žltá naozaj nie je moja farba a nešla by som takto nalíčená vonku. Na mne sa mi žltá vôbec nepáči, pri oranžovej farbe v pondelok som zmenila názor a kľudne by som sa do oranžova nalíčila, ale žltá mi naozaj nepristane a zrejme nikdy nebudeme kamarátky... Však posúďte sami...





Po tomto pokuse líčenia ma napadlo prihodiť k nemu ešte nejaký svieži rúž, aby sa tie tiene aspoň kus stratili. Vybrala som žiarivý fialový odtieň, ktorý veľmi rada nosím na jar, ale aj v lete. 




Farebný tag - žltá

Tvůj oblíbený žlutý produkt? Môj obľúbený žltý produkt je olejček na vlasy od Schwarzkopf.
Žlutý wishlist? Priala by som si nejaké pastelovo-žlté šaty na leto.
Na jakém produktu nesnášíš žlutou barvu? Asi nie je produkt, na ktorom by som vyslovene neznášala žltú farbu... nie, nič mi nenapadá.
Jaké barvy kombinuješ se žlutou? Ako som už spomínala v mojom šatníku sa momentálne nenachádzajú žiadne žlté kúsky. Ale viem si žltú predstaviť s čiernou, bielou, modrou, fialovou...
První co tě napadne, když se řekne žlutá? Slnko a púpava. Púpavu som vždy ako malá zbierala a starká z nej robila med a sušila na čaj... Pekné spomienky :)
Obsahuje tvůj šatník žlutou barvu? Nie, ale časom sa to určite zmení.
 
Nezabudnite pozrieť aj na ostatné zapojené blogy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára