štvrtok 23. júla 2015

Flash Tattoo - metalické tetovania hitom tohto leta

Ahojte!
Či už chceme alebo nie, hitom tohto leta sa stali flash tattoo. Ide o metalické tetovačky.

Tomuto trendu som dlho odolávala, no potom si povedala, že ich skúsim... Pred cca dvomi mesiacmi som teda pátrala na amazone. Na pár pekných motívov som narazila, no povedala som si, že si vezmem jedny prípadne dvojo na vyskúšanie.



Motívov nájdete na internete neúrekom, preto je veľmi jednoduché nájsť niečo, čo sa vám páči. Mne sa tento motív zapáčil hlavne kvôli tým nápisom. 


Aplikácia týchto tetovačiek je veľmi jednoduchá. Vlastne rovnaká ako aplikácia tetovačiek zo žuvačiek, čo sme mali keď sme boli malí. Jednoducho vystrihnete vami vybraný motív...


Nalepíte na miesto, kde chcete tetovačku mať a už len namočeným vatovým tampónikom prenesiete tetovanie na kožu. 


Skúšala som tetovať aj ako prsteň, čo ale až tak dlho nevydržalo, lebo mi to celkom vadilo.


Ja som si tetovania nakoniec tak obľúbila, že som si objednala ešte jedno balenie.



Z tých motívov sa mi najviac zapáčil tento lapač snov.

Pierko ste už mohli vidieť natetované pri zlatom líčení.

Tetovania vydržia na koži okolo 4-5 dní, potom boli trošičku lepkavé a začali sa mrviť a šúpať. Dlhšiu výdrž som ani nečakala, naopak som bola veľmi prekvapená, že tak  dlho vydržia. 

Myslím si, že tieto flash tattoo sú skvelým doplnkom letných outfitov, na festivaly, bazénové párty...

Ja som tomuto hitu dokonale podľahla. A čo vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára