streda 15. júla 2015

Vybarvi se - tyrkysová

Ahojte! 
A dnes samozrejme pokračujeme vo vyfarbovaní sa. Na rad sa dostala tyrkysová farba, ktorú ja mám veľmi rada. Dávnejšie som kupovala všetko v tyrkysovej farbe. Máme tyrkysové uteráky, smetný kôš, mali sme tyrkysové držiaky na zubné kefky, poháre, rôzne iné doplnky. V mojom šatníku sa táto farba často nevyskytuje, no pár kúskov predsa len mám. Mám svetríky, tričká, bundičku a rôzne doplnky ako náhrdelníky, náušnice. 



Čo sa týka kozmetiky, tak pár produktov som našla...


Tento krém na nohy od značky alessandro je veľmi hydratačný a zjemňuje pokožku. V lete je to veľmi dobrý spoločník.






Čierna očná linka odolná voči vode od p2. Je v takom metalickom tyrkysovom obale. Čo sa týka samotnej linky, môžem len odporúčať. 


Čistiaci gél na pleť od -417, ktorý zbožňujem je aj vo vnútri tyrkysovej farby. 


Gliss Kur Million Gloss nie je až taký úžasný ako som si myslela. Mala som už aj lepšie masky na vlasy.



Táto riasenka od značky Nivea má takú tmavo-tyrkysovú farbu obalu, vo vnútri je čierna. Už je úplne suchá, no stále ju mám odloženú, pretože lepšie riasenku som ešte nemala a ku tejto sa neviem dostať, neviem či sa už nevyrába alebo ju nemajú všade.


Tento šampón na vlasy od PanThenol som ešte neskúšala, dostala som ho od priateľovej mamky. Môj priateľ a jeho rodina si ho veľmi chváli, takže som naň veľmi zvedavá.


Tento balzam na pery je síce priehľadný, ale obal má krásny. Okrem toho je naozaj dobrým spoločníkom nie len v zime, ale aj v lete. 



Tento body splash od značky Poseidon vonia naozaj sviežo a letne. Je taktiež v jemnučkej tyrkysovej farbe. Ešte som nemala veľmi čas ho vyskúšať ako dlho vydrží.


Modrá farbička úplne vľavo má tyrkysové odlesky a farbička v strede je nádherná svetlá tyrkysová. Všetky sú z paletky od bh cosmetics. 

Jedno líčenie v tyrkysovom prevedení som už vytvorila dávnejšie. Mohli ste ho vidieť v predchádzajúcej časti projektu Vybarvi se, ale poďme si ho spoločne pripomenúť. 



Rozhodla som sa však vytvoriť ešte niečo, takže vám ukážem  dva moje pokusy. Prvý mal byť niečo ako tučnejšia ombré linka. Až tak sa mi to nepáčilo, musím na tom ešte popracovať. 




Druhým pokusom je líčenie, v ktorom som tyrkysovú použila do vnútorného kútika oka a kombinovala s ružovo-fialovým a svetlo hnedým tieňom.




Farebný tag - tyrkysová

Máš rada túto farbu? Áno, veľmi.

Čo ťa prvé napadne, keď sa povie tyrkys? Nenapadá ma nič. 

Miluješ more? Áno. Bola si niekedy pri mori? Áno, bola. No žiaľ len v Nemecku.

Je niečo na čom tyrkysovú farbu neznášaš? Ani nie, ale v takejto farbe by som si asi nekúpila žiadny produkt na pery.

Aké farby kombinuješ s tyrkysovou? Klasicky - čierna a biela, ale aj rôzne iné... skúšam rôzne kombinácie.

Tvoj obľúbený tyrkysový produkt? Čistiaci gél od -417.

Tyrkysový wishlist? Pár kúskov oblečenia v tejto farbe by mi neuškodilo. A tyrkysové conversky. 

Tyrkysová je veľmi zaujímavá farba, čo poviete? Preto nezabudnite pozrieť, čo s touto farbou vymysleli ostatné dievčatá:




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára