sobota 15. augusta 2015

Luvos - liečivá zemina

Ahojte!
Dnes mám pre vás recenziu niečoho, čo sa na blogu ešte neobjavilo. Ide o liečivé bahno od značky Luvos. Táto značka vyrába prírodné produkty, ktoré túto liečivé zeminu obsahujú. V sortimente majú kapsule, tabletky, prášok s liečivým bahnom na vnútorné užitie, liečivé bahno na vonkajšie využitie (ktoré už o chvíľu spoznáte bližšie), pleťové masky, ale aj produkty z dekoratívnej kozmetiky. 



Pár masiek tejto značky som už skúšala, všetky som si našla v nejakých beauty boxoch. S maskami som bola veľmi spokojná, preto som sa rozhodla pre kúpu tohto produktu. 



Balenie je obyčajné  papierové. V ňom je ešte jeden papierový obal, ktorý si však jednoducho môžete zastrčiť za ten hrubší obal, tak aby ste produkt nemali otvorený. 

V obale produktu nájdete aj návod na použitie, ktorý vyzerá presne tak ako leták, ktorý je priložený pri liekoch. V tomto popise nájdete spôsoby použitia, ale aj recepty a rôzne tipy. 


Toto liečivé bahno má naozaj všestranné použitie, je vhodné na:
 pleť so sklonom k akné
mastnú pleť
pleť so zápalom
pokožku a pleť s ekzémom
alergie
psoriázu 
celulitídu
zápaly v ústach, zápach z úst
popáleniny
opálenú pokožku
pichnutia insektov
reumatické ťažkosti
hnisavé rany
kŕčové žily
malo-plošné mokvajúce vredy

Bahno je tiež možné použiť ako pleťovú masku, píling alebo aj pri zmývaní vlasov...
 
Práškové bahno stačí rozmiešať s troškou vody alebo krému tak, aby malo vami požadovanú konzistenciu

 Ako pleťová maska mi bahno bolo veľmi príjemné. Najskôr bolo chladné, no ako zaschýnalo bolo viac a viac hrejivé. Po prvom použití som po umytí tváre na pleti nezaznamenala nejaké prevratné zmeny, ale pleť bola hebká a veľmi príjemná na dotyk. Nebola vôbec vysušená alebo podráždená. 
Po dlhšom používaní mi zmizlo pár čiernych bodiek a pár začervenaní pleti. Zároveň toto bahno pôsobí aj ako prevencia voči tvorbe nových nedokonalostí pleti, pretože odvtedy ako ho používam sa mi na pleti nič nové nevyhodilo.



Pri použití bahna do vlasov mi trošičku vysušilo pokožku hlavy a vytvorili sa mi suché šupinky. Čo je teda negatívom. Čo však bolo plusom je to, že sa mi vlasy tak rýchlo nezamastili. Takže asi niečo za niečo :D

Na pokožku pôsobí bahno upokojujúco, či už pri poštípaní hmyzom alebo odreninách. Hlavne pri poštípaní hmyzom bolo bahno veľkým pomocníkom, pretože mňa komáre priam zbožňujú. Po opaľovaní tiež upokojilo, schladilo a aj keď niektoré miesta vyzerali tak, že budú červené a boľavé, vďaka bahnu sa nič boľavé nekonalo. A dokonca červená sa hneď menila na bronz.

Čo sa týka, alergií alebo psoriázy, tak o tom vám nič povedať neviem, pretože nič z toho nemám. Celulitídu mám a poviem vám, že na toto je aj toto zázračné bahno krátke.

Čo vy a podobné produkty? Máte skúsenosti?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára