pondelok 3. augusta 2015

Nákupy za júl

Ahojte!
Keďže už pár dní mám august, tak ma napadlo, že vecičky, ktoré som si v júli kúpila ste ešte nevideli. Preto je ten správny čas pridať tento môj skromný nákup na blog. 



Ako vždy tak aj tento mesiac som sa vybrala po zubnú pastu do Dm. Samozrejme mali pár krásnych limitiek, nových produktov a zaujímavých ponúk.
Ja som sa tomu všetkému snažila vyhnúť, takže som si odniesla len taštičku plnenú 4 produktami a balzam na pery.


Maybelline 
Mascara Summer Mini Kit
Táto priesvitná taštička obsahovala tri miniatúrne produkty a jednu riasenku. Riaseniek bolo na výber viac, no ja som sa rozhodla pre waterproof verziu. Žiadnu som nemala a priznajme si, ak v lete nosíme riasenky, tak len vodoodolné. Ďalšími produktami boli odličovač, odlakovač a beauty balm. 
Celý tento setík stál 6,75 €.

Od značky Maybelline som nikdy odličovač nemala, takže som rada, že som si túto miniatúrku mohla vyskúšať. Ako vidíte na fotke trošičku som už minula a musím povedať, že ma odličovač veľmi prekvapil. Je určený na oči a z očí teda odstránil naozaj všetko. 
Odličovaču je 25 ml.


Odlakovač od tejto značky som taktiež nikdy neskúšala a popravde som si ho v drogérií ani nikdy nevšimla. Ako môžete vidieť už som ho párkrát použila a odlakovanie s ním ide naozaj ľahučko. Neviem koľko stojí plné balenie, to by bolo u mňa asi rozhodujúce... Ale je určite lepší než odlakovač od Cien a Ebelin, ktoré si na striedačku kupujem. 
Odlakovaču je taktiež 25 ml.


Beauty Balm som ešte neskúšala, pretože ma to nejak neláka. Píšu na ňom osem v jednom, ale čoho nie :D. Farba je dosť tmavá, takže neviem, či si pre tento produkt nájdem využitie. Pri najhoršom ho s niečím zmiešam alebo darujem niekomu, komu lepšie sadne. 
Tohto produktu bolo v setíku  10 ml.


A to posledné kvôli čomu som si tento setík vlastne kúpila je táto riasenka. Je to klasická Colossal Volum´ Express riasenka. Doma som nemala žiadnu riasenku, ktorá by bolo odolná voči vode, preto som sa rozhodla pre túto a som na ňu poriadne zvedavá. 
 Riasenky je 10 ml.


Bee Natural
100% Natural Lip Ball
Vždy keď som v Dm, tak sa pozriem, čo je nové. A medzi novinkami bolo aj ten balzam na pery. Je s vôňou kokosu a vanilky. Kokos teda moc nemusím, ale za to vanilku milujem. 



Dôvodom kúpy však nebola vôňa balzamu, ale jeho podobnosť s EOS balzamom. Tento však nevonia až tak dokonalo ako EOS balzamy, nemá žiadnu chuť a z pier sa veľmi rýchlo stráca. 
Cenu už presne neviem (okolo 4 €) a či by som vám ho odporúčala ešte s istotou povedať neviem.



Biocura Beauty
Liquid Eyeliner
Táto značka sa predávala výlučné v obchodných sieťach Aldi, takže neviem, či ju zoženiete na Slovensku alebo v Česku. Táto tekutá očná linka je môj prvý produkt od tejto značky a zatiaľ som veľmi milo prekvapená. S linkou sa krásne pracuje. Dá sa s ňou vytvoriť tenká ale aj hrubšia linka, rýchlo zaschne a nerozmazáva sa. Vydrží celý deň tam, kde má :)
Táto úžasná linka stála 2,25 €.



Diadermine
Gelée Make-up Remover
Eye Make-up Remover
Tieto dva produkty som si vybrala v obchode Repo, v ktorom majú od nábytku cez hračky, veci do auta, riad, kozmetiku, až po žuvačky. A všetko za skvelé ceny. Kozmetiky až tak veľa nemajú, no tieto dva kúsky mi padli do oka. A navyše som súrne potrebovala niečo na odličovanie očí.
Odličovací gél je určený na odličovanie celej tváre vrátane očí. Je špeciálne vyvinutý na citlivú pleť, takže nijak nedráždi. 
Odličovač na oči je skvelý. Odstráni riasenku, vodoodolnú linku... A v očiach neštípe, čo je pre mňa veľmi dôležité. Nemám nič, čo by som mu vytkla, proste veľká spokojnosť.
Gélový odličovač stál 2,99 € a je ho 200 ml. Odličovač očí stál taktiež 2,99 € a je ho 125 ml.

Čo hovoríte na tieto produkty? Zaujalo vás niečo? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára