streda 7. októbra 2015

DIY - priehradka na púdre

Ahojte!
Už niekedy v lete som si triedila produkty v kozmetickom stolíku. V šuplíku som to všetko mala kadejako pohádzané a len riasenky som mala pekne uložené v košíčku. Preto som sa rozhodla si vyrobiť nejaké priehradky, do ktorých by som uložila svoje púdre, bronzery, rozjasňovače a lícenky. 



Vytvoriť takéto priehradky vôbec nie je zložité... Tak sa poďme pozrieť, čo budeme potrebovať a ako budeme postupovať...


Na dvojo priehradiek potrebujeme dva boxy, stužku, pištoľ s horúcim lepidlom, nôž alebo nožnice. Ak použijete nôž, budete potrebovať aj nejakú podložku, na ktorej budete rezať. 


Začneme tým, že z vrchnej časti boxu odstránime všetky bočné steny. 


Vezmeme si spodnú časť boxu a odmeriame si koľko z prepážky si môžeme odrezať, aby sa do boxu dala bez problémov umiestniť.


Aby prepážka presne do boxu pasovala, vyskúšala som to niekoľkokrát a obrezávala som z jej strán len po milimetroch.


Keď prepážka konečne pasovala, nalepila som na jej vrch stužku, aby nevyzerala tak nepekne.


A následne som prepážku nalepila do boxu. Celý tento postup som opakovala dvakrát.


A takto vyzerajú priehradky už naplnené produktmi. Takto teraz rýchlo nájdem to, čo potrebujem a vo svojich púdroch, bronzeroch, rozjasňovačoch a lícenkach mám dokonalý prehľad. 

Čo na to hovoríte? Tiež ste už vyrábali niečo podobné? Alebo ako si skladujete vy svoje púdre?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára