piatok 25. septembra 2015

Nákupy za september

Ahojte!
Keďže je už takmer koniec septembra, a ja nemám v pláne viac nakupovať, rozhodla som sa pridať môj malý kozmetický nákup za tento mesiac. 
5. októbra mi začína dovolenka, pôjdem na Slovensko k rodičom, tak som si chcela kúpiť nejaké produkty, ktoré si vezmem so sebou. A pretože mi DM poslalo 10 eurovú poukážku na nákup, tak som ani chvíľku neváhala. 





Prvým produktom, ktorý som si vybrala je tento set na obočie. Na cestovanie je úplne dokonalý, nezaberie veľa miesta a má aj zrkadielko. Navyše vyzerá oveľa luxusnejšie ako keby som niekde vytiahla môj doteraz používaný setík od essence. 
Ako som už spomenula setík obsahuje zrkadielko, zafarbený vosk (naľavo) a tieň na obočie (vpravo), maličkú pinzetku a kefku a štetček v jednom. 
Tento setík stál 11,95 €, čo nie je málo. No ja som s ním tak spokojná, že už nechcem na obočie nič iné a všetky ostatné produkty som odsunula bokom. Uvidím ako dlho vydrží, ale už ho používam 3 týždne a prakticky z neho ešte nič neubudlo, takže si myslím, že sa doňho oplatí investovať. 




Vo výpredajovom košíčku som si všimla tieto štetce. Za 3,95 € som ich tam nemohla nechať. S ebelin štetcami mám dobré skúsenosti a s ich limitkami ešte lepšie. Tieto štetce sú na dotyk veľmi príjemné, ako sa s nimi pracuje ešte povedať neviem, pretože som ich ešte neskúšala. Som lenivá na to, aby som ich umyla, preto som ich ešte nepoužila.



Dva v jednom produkty sú na cestovanie ako stvorené. Ale len v tom prípade, že všetko funguje tak ako má. Čo v tomto prípade na 100%. 
Rozjasňovač má nádhernú svetlučko ružovú farbu. Sú v ňom drobnučké zlaté trblietky, ktoré mi v ňom vôbec nevadia, dokonca sa mi veľmi páčia. 
Kontúrovací púder je matný a nemá žiadny oranžový podtón, čo je podľa mňa skvelé. 
S obomi produktami sa ľahučko pracuje, pretože veľmi neprášia. Na pleti mi vydržia až kým ich neodlíčim. Pigmentácia oboch produktov je podľa mňa taká akurátna, že nie málo, ani príliš veľa, aby som to neprehnala. Za mňa teda veľká spokojnosť a istý spoločník na cestu domov.
Tento contouring set je z limitky Happy Girls Are Pretty v odtieni 01 Happiness is... a way of life. A ak ho ešte zoženiete, tak si určite jeden uchmatnite. A za tú cenu 3,25 € to myslím stojí.



Nakoniec som sa rozhodla, že by som si mohla zaopatriť novú lícenku. A hoci na fotkách tak nevyzerá, je nádhernej žiarivej ružovo oranžovej farby. V obale má drobnučké trblietky, ktoré však na pleti vôbec nie sú vidieť. Lícenka je v odtieni 100peachpop. Má úžasnú pigmentáciu, skvelú výdrž... Veľmi som si ju obľúbila, no jediná vec, čo mi na nej vadí je ten obal a ten spôsob otvárania, ale nejak to prekusnem. Táto lícenka ma stála 6,95 €.

Čo na tieto produkty hovoríte? Máte tiež niečo z nich?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára