piatok 27. novembra 2015

Balea micelárna voda pre suchú a citlivú pleť

Ahojte!
Nedávno som sa dopočula o tom, že Balea tiež bude mať svoju micelárku. Hneď som ju chcela mať. Balea má dobré produkty za skvelé ceny, takže som sa tešila hlavne na prívetivú cenu.


Pár dní na to som sa vybrala do Dm a micelárky už stáli v regáloch. Prvé, čo mi padlo do oka bola tá neodolateľná cena - 2,95 € za 400 ml. No nekúp to! Balea micelárnu vodu zoženiete v dvoch variantách, a to pre zmiešanú a suchú pleť. Obe varianty sú vhodné aj pre citlivú pleť. Ja som si pre moju suchú pleť vybrala variantu pre suchú a citlivú pleť.



Micelárka má obal podobný Garnier micelárke, no etiketa tejto ma zaujala o čosi viac. Uzáver má ako všetky podobné produkty.


Na obale micelárnej vody si môžete prečítať: Balea micelárna čiastiaca voda pre suchú a citlivú pleť spája tri produkty do jedného kroku: produkt na čistenie pleti, odličovač make-upu a pleťovú vodu.
Formulácia s micelami šetrne odstraňuje make-up a nadbytočný maz. Čistí, hydratuje a predchádza vysúšaniu pleti. Nie je potrebné žiadne drhnutie a zmývanie. S glycerínom a vodou z pomarančových kvetov. Bez alkoholu (etanolu), bez parfumácie. 


Balea micelárna voda odličuje horšie ako jej príbuzní napr. Garnier, Dermacol, Avéne, či Bioderma (viac som ich neskúšala), odlíčiť riasenku jej dalo zabrať. S make-upom, očnými tieňmi a rúžom si poradila, no neviem ako by to bolo s produktami odolnými voči vode. Ja také produkty nepoužívam, ale viem si predstaviť, že s touto micelárkou by ich odlíčenie bolo doslova boj. 


Baleácka micelárka pleť vôbec nevyušuje, skôr jemne hydratuje, neštípe a nijako pleť nevypína. Čo však môže byť nepríjemné je, že zanecháva lepivý povrch. Mne to však nevadí, pretože po micelárnej vode používam ešte pleťovú vodu a tonikum. 

Túto micelárnu vodu si vďaka skvelej cene kúpim znovu, aj keď ostatné, čo som doteraz skúšala odličovali lepšie. Za tú cenu sa však oplatí, aj keď miniem o tampónik viac na doodličovanie očí. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára