pondelok 16. novembra 2015

Doubox november

 Ahojte!
V sobotu zazvonila pani poštárka (nie, nepomýlila som sa, v Nemecku chodí pošta aj v sobotu) a priniesla mi už očakávaný balíček. Bol to beauty box parfumérie Douglas - Doubox.



Hneď po otvorení kartónovej škatule na mňa vyskočili masky na tvár, pretože tie sa do boxu nevošli. Ostatné produkty boli ešte ukryté v jeho vnútri a ja som už bola veľmi zvedavá. 




Bioxidea
Excellence gold face mask
Maska obohatené o najmenšie nano-čiastočky zlata obsahuje vysoko účinné látky, ktoré pleť hydratujú, zvláčňujú, vyživujú a redukujú jemné vrásky.
Cena: 53,95 € / 90 g (v boxe plné balenie produktu)




Isadora
Perfect Powder Blusher Nr. 02
Vysoko pigmentovaná lícenka, ktorá dlho vydrží v bezchybnom stave. Má ultra jemnú textúru, ktorá zaručuje perfektný finiš, zdravý a žiarivý vzhľad. 
Cena: 15,99 € / 5 g (v boxe plné balenie)



EOS
pomegranate raspberry 
Ovocná chuť malín spojená s jemne trpkou chuťou granátového jablka. Neodolateľný zážitok pre pery!
Cena: 5,99 € / 7 g (v boxe plné balenie produktu)



Benefit
Gimme Brow
Senzačne dokonalé obočie môžete vytvoriť pomocou tohto inovatívneho gélu.
Cena: 24,99 € / 3 g (v boxe 1 g produktu)








bareMinerals
Set
Set od bareMinerals je určený pre objavovateľky nového: Complexion Rescue - tónovaný denný krém, Ready SPF 20 Foundation - make-up a malý milý kabuki štetček. 
Cena: Complexion Rescue - 27,99 € / 35 ml (v boxe 2x2 ml)
Ready SPF Fondation - 28,00 € / 14 g (v boxe 3g)
Kabuki štetček - cenu som nenašla, myslím že v takejto malej verzii sa nepredáva

Moje hodnotie boxu:
Z tohto boxu mi padla sánka. Ten sa veľmi podaril! Všetky z týchto produktov sa mi veľmi páčia, kombinácia produktov je podľa mňa dokonalá. Len ťažko hľadám tie správne slová. Ešte by som chcela upozorniť na to, že ceny v letáčiku s popismi produktov nie sú. Ceny ktoré vidíte som odpísala zo stránky douglas.de, pretože Douglas parfuméria tvorí tento box. Je preto určite možné tieto produkty zohnať na iných stránkach aj lacnejšie...

Maska na pleť ma veľmi zaujala, hlavne svojou hrdou cenou. Buď je to zázrak alebo predražená sranda. Uvidíme, cez týždeň chceme masku s priateľom otestovať, takže určite bude recenzia. 

Lícenku posielali v troch odtieňoch. Ja som ju dostala v odtieni 02 cool pink. Odtieň sa mi veľmi páči. Balenie na mňa pôsobí veľmi luxusne a elegantne. Veľmi sa teším na používanie tejto nádhernej lícenky.

EOS balzam na pery ma teda veľmi nepotešil. Svojim spôsobom potešil, no len tá príchuť! Neznášam maliny, takže ho určite používať nebudem. Napriek tomu sa teším, že v boxe bol, pretože kamarátka má v januári narodeniny a tá sa mu určite poteší.

Na stránke doubox.de bola vopred indícia, že v boxe bude malá verzia nejakého produktu od značky Benefit. Nikto však nevedel, čo za produkt to bude. Čítala som na veľa blogoch, že práve výberom tohto produktu ich sklamali. No mňa teda nie. Niečo podobné som už mala v Glossyboxe ale od značky Model CO. Ten gél je však už takmer prázdny, takže vyskúšam ten od essence a potom nastúpi pán od Benefitu :)

Setík od značky bareMinerals ma veľmi potešil. Od tejto značky mám už viacero produktov (viď TU), preto sa radujem z ďalších do zbierky :D. Značka nepatrí medzi najlacnejšie, ale napriek tomu je mi veľmi sympatická. Recenzia na všetky moje produkty bareMinerals bude čoskoro. 

Ako sa vám páči tento box? Všetko by ste využili alebo by ste niečo dali preč?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára