streda 11. novembra 2015

Wet n wild coloricon paletka očných tieňov

Ahojte!
Nedávno som sa rozhodla, že si dám pauzu s nakupovaním kozmetiky. Predsa len jej mám dosť a najskôr treba niečo spotrebovať predtým než si zase kúpim niečo nové. Takže dlhšiu dobu nečakajte žiadny článok s nákupmi. Ale! Áno, je tu ale... boli sme s priateľom na bežný nákup a ja som si všimla stojan s kozmetikou wet n wild. O tejto značke som veľa počula, a tak som pri stojane chvíľku ostala stáť a pozerať sa. 



Ako už tušíte, pri pozeraní to neostalo. Vybrala som si paletku očných tieňov coloricon v odtieni petal plusher. Zaujala ma kvôli ružovým a fialovým odtieňom, ktorých nemám veľa.


Paletka je plastová s čiernym spodným krytom a vrch je priesvitný. Obal je pevný, vhodný aj na cestovanie, no nenájdete v nej žiadne zrkadielko, čo doma pred zrkadlom určite problém nebude. No na cestách sa paletka so zrkadlom určite hodí. 


Pri paletke však nájdete obojstranný aplikátor - na jednej strane penový aplikátor, na druhej štetček s pevnejšími umelými vláknami, ktorý na viečku dosť škriabe a tak je podľa mňa úplne nepoužiteľný. 

bez blesku

s bleskom
V paletke nájdete 8 rôznych odtieňov od svetlých až po naozaj tmavé odtiene. 


Tiene sú zoradené v dvoch stĺpčekoch, podľa ktorých sa dajú vytvoriť rôzne líčenia... 



Použitím tieňov označených Browbone (čo majú byť odtiene pod obočie) vytvoríte vraj sweet look.



Keď zmiešate očný tieň Browbone s Eyelid (tieň určený na pohyblivé viečko) docielite flirty look. 



Dramatic look vykúzlite pridaním tieňa označeného Crease (určený do záhybu oka) k predchádzajúcim dvom. 



A nakoniec extravagantný wild look získate pomocou pridania Definer tieňa (určeného do vonkajšieho kútika oka) k predchádzajúcemu dramatickému líčeniu. 

s bleskom

bez blesku
Samotné očné tiene sú veľmi dobre pigmentované a prášia len minimálne, preto pri líčení s nimi nemáte pod okom veľa napadaného produktu. Pracuje sa s nimi veľmi jednoducho - ľahko sa naberajú na štetec, nanášajú a aj strácajú (blendia). 

Odlíčiť sa nechajú očným odličovačom, micelárkou, ale pokojne aj vlhčenými obrúskami.


Celú paletku hodnotím veľmi pozitívne a určite by som ju odporúčala. Mimochodom paletka stále cca 6 € a je v nej 8,5 g produktu. 

Čo na ňu hovoríte vy? Tiež by ste sa nechali zlákať? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára