nedeľa 27. marca 2016

Glossybox - Some Bunny Loves You Edition

Ahojte!
Some Bunny Loves You je veľkonočná edícia Glossyboxu. Pod touto témou som si nevedela predstaviť žiadne kozmetické produkty, a tak som bola veľmi zvedavá. 


Na stránke Glossyboxu sa každý mesiac odtajní jeden produkt. Tento mesiac mal byť buď lesk na pery alebo korektor od značky Note. Veľmi som dúfala v korektor, a či sa mi to splnilo si poďte pozrieť spolu so mnou :)



Luxie Beauty
Luxie Rose Gold Large Angled Face Brush 504
S týmto všestranným luxusným štetcom môžete nanášať bronzer, lícenku alebo rozjasňovač. Môžete ním prirodzene a precízne vykontúrovať tvár. Jeho syntetické štetiny sú super-jemné, perfektné aj pre citlivú pleť. Tieto štetce sa vyrábajú bez testovania na zvieratách, sú vegánske, bez parabénov. Štetce sú navyše úplne antibakteriálne. 
Cena: 14,77 € / 1 ks



Eau Thermale Avéne
Cleansing Foam
Rich Hydrating Cream
Toto je úžasné jarné kombi! Čistiaca pena neobsahuje mydlo, parabény ani silikóny. Šetrne čistí tvár a očné okolie od restov make-upu a nečistôt. Pleť upokojuje, zmatňuje a dodáva jej hydratáciu. 
Denný krém taktiež neobsahuje žiadne parabény. Pleť hydratuje a ochraňuje. 
Cena: Čistiaca pena - 14,90 € / 150 ml (v boxe 50 ml)
denný krém - 18,90 € / 40 ml (v boxe 15 ml)


Note
Full Coverage Liquid Concealer 
S týmto veľmi dobre krycím a dlho držiacim korektorom sú malé nedokonalosti pleti a tmavé kruhy pod očami minulosťou. Obsahuje arganový olej, ktorý očné okolie vyživuje a chráni pred vysušením. Pleť posilňujúci proteín zo sóji pritom chráni pred voľnými radikálmi a škodlivými vplyvmi prostredia. Korektor je bez parabénov a je vyrábaný bez pokusov na zvieratách. 
Cena: 15,00 € / 2,3 ml (v boxe plné balenie produktu)



Zartgefuhl
Girl´s Best Friend Love Your  Feet
Dopraj svojim nohám zaslúženú masáž s touto pralinkou. Neobsahuje žiadne konzervačné látky, skladá sa z kamennej soli, ktorá mineralizuje pokožku a šetrne odstraňuje suchú kožu a odumreté bunky. Kakaové a bambucké maslo nohy zároveň vyživujú a hydratujú. Éterické oleje z mäty, limetky, škorice a vanilky regulujú cirkuláciu krvi. 
Cena: 7,90 € / 1 ks


Head&Shoulders
Nourishing Hair and Scalp Care Dandruff Shampoo 
Tento šampón proti lupinám vonia sviežo po levanduli. Táto príjemná vôňa vo vlasoch dlho drží. Formula proti lupinám v kombinácií s prírodnými zložkami ošetruje nielen vlasy, ale hlavne pokožku hlavy, a tak pri pravidelnom používaní zmizne 100 % lupín.
Cena: 3,95 € / 300 ml (v boxe plné balenie produktu)


 
Navyše bola do boxu pridaná táto maska od značky Salthouse. Maska je na dve použitia. Obsahuje minerálne soli z mŕtveho mora, liečivú zeminu (o tej ste už mohli čítať celý článok, nájdete TU), zinok, ktorý reguluje tvorbu kožného mazu, a upokojujúce extrakty harmančeka. Neobsahuje žiadnu parfumáciu, farbivá, silikóny, parafíny ani parabény.


Moje hodnotenie boxu:
Neviem nakoľko sa produkty hodia k veľkonočnej téme, ale mňa osobne potešili a celkovo box hodnotím pozitívne. Nie je to jeden z tých, z ktorých by som padla na zadok, ale podaril sa. 
Štetec som už dlho nenašla v žiadnom boxe, takže ten ma veľmi potešil. Štetec je veľmi jemnučký, kvalitou by som ho prirovnala k značke Zoeva, takže za mňa veľká spokojnosť.
Čistiaca pena a denný krém mi urobili veľkú radosť. Značku Avéne mám veľmi rada, a nie len ja, ale aj môj priateľ. Som na tieto dva produkty veľmi zvedavá a ak nám budú vyhovovať, určite si kúpime plné balenie. 
Korektor! Moje prianie sa splnilo! Tento korektor má veľmi žltý podtón, no mne celkom vyhovuje. Je v odtieni Sand. Myslela som si, že mi bude príliš tmavý, ale dokonca aj to sadlo. Veľmi dobre kryje a akú má výdrž zistím až časom.
Píling na nohy by som si určite sama od seba nekúpila. Na nohy používam ten istý píling ako na zvyšok tela, takže mi to príde zbytočné. Už keď ho ale mám, tak ho určite vyskúšam.
Šampón proti lupinám ma veľmi nepotešil.

Čo hovoríte vy na tento box? Potešil by vás?
Ak by vás zaujímala napríklad rakúska verzia Glossyboxu, tak mrknite na blog jednej milej blogerky Veroniky, ktorá o ňom tiež písala. Stačí kliknúť SEM.


Prajeme veselú Veľkú Noc a zajtra veľa vody! :)   

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára