streda 23. marca 2016

Spotrebované produkty, časť štvrtá

Ahojte!
Posledný článok o spotrebovaných produktoch som písala v novembri. Je to už dosť dlhá doba a mne sa toho už celkom dosť nazbieralo. Takže bolo na čase všetko to odfotiť a spísať do článku, aby to všetko mohlo putovať do smetí.

Z vlasovej kozmetiky toho bolo celkom dosť. Aj keď niekedy sa stane, že vyhodím obal do koša a zabudnem, že som si ho ešte chcela odfotiť, takže tieto produkty sú tie, na ktoré som nezabudla. Prvý zľava je šampón na objem od značky Percy&Reed, ktorý vôbec nebol zlý. Nečakala som, že by mi robil objem, pretože to s mojimi vlasmi nedokáže len tak nejaký šampón. Ale tento prekvapil. Dokonca sa po ňom vlasy pekne leskli a dali sa ľahučko rozčesať.
Šampón od Bione sa mi veľmi zapáčil. Dostala som ho od priateľovej mamky spolu s kondicionérom v spreji. Po šampóne sa mi vlasy ťažšie česali, ale v spojení s kondicionérom boli dokonalý tím. Vlasy po nich príjemne voňali a zdravo sa leskli.
Revitalizačný šampón od Panthenol však nebol pre mňa nič moc. Robil málo peny, hneď na druhý deň som mala vlasy mastné. Jediné, čo sa mi na ňom páčilo, že sa mi po ňom vlasy pekne leskli. Nakoniec som ho už nechcela ani používať, a tak ho dopoužíval môj drahý. Jemu sadol perfektne.
Posledný je Gliss Kur od Schwarzkopf, ktorý som mala veľmi rada. Príjemne voňal, vlasy po ňom vyzerali zdravo, leskli sa, ľahko sa dali rozčesať. Tento šampón si rozhodne kúpim znovu.


Mini šampónik, ktorý vidíte na fotke v strede je od prírodnej značky Schoenenberger. Šampóny tejto značky nádherne voňajú. A to aj dlho po umytí vlasov. Veľa vám však o ňom neviem povedať, pretože toto balenie mi vyšlo na tri použitia. Vlasy sa po ňom dali ťažšie rozčesať, ale inak bol veľmi príjemný. 
Sprchové gély od Lavera mám celkom rada. Majú nádhernú vôňu, pokožku vôbec nevysušujú. Jediné, čo mi celkom vadí, že niektoré druhy netvoria veľa peny, a preto miniem gélu na jedno použitie veľmi veľa. 


Suché šampóny používam na druhý deň od umytia vlasov, aby som ich osviežila a dodala im objem. Musím povedať, že tieto dva boli veľmi dobré. Jedná sa o značky Toni&Guy a Swiss O-Par. S obomi som bola veľmi spokojná, no Batiste suchému šampónu pre hnedé vlasy sa ani jeden nevyrovná.


Posledným produktom na vlasy je olejček od Syoss. Bol skvelý, až som z neho prekvapená. Vlasy sa po ňom leskli, dali sa ľahučko rozčesať, vyzerali zdravšie, nevypadávali mi toľko, ako inokedy. 
Sprchovú penu od Rituals ste už mohli vidieť TU. Zbožňujem túto značku a hlavne ich sprchové peny. Viac nie je, čo dodať.
Tuhý antiperspirant od značky Rexona si kupujem už dlho. Predtým som stále používala Niveu, no nezaberala mi tak ako Rexona. S týmto antiperspirantom som veľmi spokojná a už mám opäť kúpené nové balenie. 


Z dekoratívnej kozmetiky sa mi podarilo spotrebovať bb krém od Skin79, s ktorým som bola veľmi spokojná. Tento bb krém bol určený pre dievčatá do 21 rokov, a hoci už 21 dávnejšie nemám, tak mi veľmi vyhovoval a v lete bol dobrým spoločníkom.
Korektor od značky Astor bol dobrý. Bolo to už moje hádam piate balenie, pretože predtým, kým ma kozmetika až tak nebrala, tak si kupovala stále len tento. Teraz mám už aj lepšie, a tak si nový zatiaľ kupovať nebudem.


S každou z týchto riaseniek som bola spokojná. Každá mala niečo, čo mi vyhovovalo. Riasenka značky Nivea bola jednou z mojich obľúbených. Pekne predlžovala, zahustila. Jediným problémom je, že ju už neviem nikde zohnať. Astor riasenka hlavne zahustila, ale len trošičku predĺžila. Ten objem však bol veľmi pekný. P2 maskara taktiež patrí medzi obľúbené. Robí pekné riasy - dodáva objem, predlžuje, drží ich pekne vytočené, nedrolí sa, neobtláča. Špirálu od Maybelline som mala taktiež veľmi rada, tiež mi robila pekné mihalnice, no presne túto taktiež neviem zohnať.


Domíňala som aj gél na obočie od Model Co, s ktorým som bola taktiež veľmi spokojná. Dodával jemnú farbu, obočie zahustil a zafixoval. Linku od P2 som mala už dlhú dobu, bola veľmi dobrá, naozaj čierno-čierna, dala sa s ňou urobiť tenká, ale aj hrubšia linka. Počas dňa sa nerozmazávala. Proste veľmi dobrá linka.


A ako posledné by som vám chcela ukázať vatové odličovacie tampóniky od Ebelin. Spotrebovala som ich niekoľko balení a tieto tampóniky mám asi najradšej.

To by bolo pre dnes všetko, teraz môžem ísť vysypať smeti :D. Máte alebo mali ste niečo z týchto produktov?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára