štvrtok 21. apríla 2016

Kozmetické štetce z drogérie

Ahojte!
Dnes by som vám chcela ukázať moje štetce z drogérie. Už ich síce veľa nemám, pretože som rozmaznaná štetcami značky Zoeva a bh cosmetics. Ale predtým než som si ich kúpila, používala som len drogériové štetce. A pre tie z vás, ktoré nechcú veľa investovať do štetcov som si pripravila dnešný článok. Ukážem vám rôzne štetce (a špongie), ku ktorým vám poviem, či stoja za to alebo nie.   
Z drogérie mám štetce hlavne značky Ebelin, ale nejaké mám aj od Essence a jeden špongiový aplikátor od p2.

Začnem teda najskôr značkou Ebelin, pretože štetcov tejto značky mám najviac.



Prvým štetcom značky Ebelin je tento na púder. Je veľmi jemnučký a je aj celkom dosť hustý. Púder sa ním nanáša veľmi dobre. Sem-tam mi z neho nejaký ten chlp vypadne, ale nie je to žiadna tragédia. Tento štetec mám už pár rokov a veľmi rada ho používam. Stojí 4,95 € a celkom ho môžem odporúčať.



Ďalej tu mám sadu 4 štetcov od Ebelin. Kúpila som ich vo výpredaji za 2 až 3 € a poviem vám, že viac by som za ne ani nedala. Nielen, že pre dva z nich neviem nájsť využitie (ten vejarovitý a ten najužší), ale sú z takých tvrdších umelých štetín, ktoré keď naberú nejaký púdrový produkt, tak neuveriteľne práši. Tie dva štetce, ktoré z tejto sady využívam používam na zapracovanie korektoru pod oči. Sada boli limitovaná, takže ju už nezoženiete, ale verte mi, je to tak lepšie. 




Trošku podarenejšia sada sú tieto tri štetce. Sú taktiež z limitovanej edície, no nekupovala som ich ako sadu, ale každý štetec zvlášť. Ceny si už nepamätám, ale ak by stáli veľa, určite by som si ich nevzala. Tieto štetce sú veľmi jemné a zatiaľ mi z nich nevypadol ani jeden chlp (mám ich možno rok?). Veľmi sa mi páči aj ich dizajn. 
Čo sa týka funkčnosti týchto štetcov, tak neviem prečo som si kupovala ten najmenší. Na očné tiene je príliš široký, neviem, čo som si myslela. Skúšala som ho taktiež na korektor, no v tejto oblasti sa tiež neujal. Na čo je však skvelý je nanášanie rozjasňovača na lícne kosti.
Púdrový štetec mi príde úplne obyčajný, veľmi podobný ako ten prvý štetec od Ebelin. Pracuje sa s ním dobre.
Štetec, ktorý ale naozaj zaujal je ten na lícenku. Je zvláštne zastrihnutý, presne tak, aby sa s ním dalo pracovať práve v oblasti lícnej kosti. Mne sa však neujal na lícenku, ale na kontúrovací púder. Na to je fakt skvelý.


Toto síce nie je štetec, ale štetec na make-up vie nahradiť. Je to špongiové špicaté vajce od značky Ebelin. Ako môžete vidieť moje je práve špinavé, pretože ho využívam veľmi často. Nemám originál Beauty Blender, takže nemám s čím porovnávať, ale s touto špongiou som veľmi spokojná. Po namočení sa trošičku zväčší a make-up sa s ňou dá krásne zapracovať do pleti. Stojí okolo 2,50 € a ja ju určite odporúčam.


Ďalší špongiový aplikátor je od značky p2. Tento však má však aj rúčku, čo si nemyslím, že je až také praktické. Lepšie by sa s ním pracovalo bez nej. Tento aplikátor sa však bojím namáčať, pretože si myslím, že sa odlepí od rúčky. Preto ho vždy len trošičku navlhčím. Používam ho na zapracovanie korektoru pod oči, ale v poslednej dobe ho veľmi často nevyužívam. Bol z nejakej limitky a cenu si už nepamätám.



Tento štetec na lícenku je od Essence. Dávnejšie som ho používala veľmi rada, pretože sa s ním lícenka nanášala naozaj dobre. Je taktiež veľmi jemnučký, dosť hustý a chlp z neho vypadne len raz za čas. Stojí 2,49 a ja ho môžem odporučiť.



Tento štetec som taktiež používala veľmi často. Je mega hustý a poriadne jemnučký. Bol z nejakej limitky (preto si už ani cenu nepamätám), takže ho už nezoženiete. Jediné, čo by som tomuto štetcu vytkla je, že štetinky nie sú do rovna zastrihané, ale niektoré vytŕčajú ponad ostatné. Ale to tomuto štetcu neuberá na kvalite. Ja som ním nanášala už aj make-up (v prípade núdze), ale skvelý bol hlavne na púder. 



A mojím najnovším prírastkom do rodiny drogériových štetcov je tento od Essence. je určený na lícenku, no je to malý multitalent. Nanášala som ním už lícenku, bronzer, kontúrovací púder, ale aj rozjasňovač. Proste na toto všetko stačí tento malý štetček. Baví ma aj jeho dizajn. Je z limitky wake up, spring!, ktorú možno ešte zoženiete. V Rossmann drogérií, kde som ho kúpila ja už však túto limitku mali vo výpredaji a vďaka tomu ma tento štetček vyšiel 0,95 €, čo je úžasná cena za taký multifunkčný štetec. 

Niekedy dávnejšie som mala štetcov z drogérie omnoho viac, ale ako som si kúpila sadu štetcov od Zoeva alebo bh cosmetics tak som ich porozdávala kamarátkam. Napriek tomu sa na drogériové štetce stále zvedavá a vždy ich obzerám. Novinkou v nemeckých Dm-kách sa stali aj štetce Real Techniques, na ktoré sa už chystám :) 

Ako ste na tom vy? Máte nejaké štetce z drogérie? A aké podľa vás sú?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára