sobota 9. apríla 2016

Rexona Active Shield - spolupráca

Ahojte!
Pred dvomi týždňami mi dorazil balíček, v ktorom boli produkty od Dove (o ktoré si môžete zasúťažiť TU) a od značky Rexona. Pretože si Rexona antiperspiranty stále kupujem, tak ma spolupráca práve s touto značkou veľmi potešila. 



Myslím, že každá z nás by sa chcela na 100% spoľahnúť na svoj antiperspirant. A práve v tomto období, kedy po zimnom leňošení opäť začína drina pred zahájením plavkovej sezóny. No pri športe, strese, či pri vykonávaní domácich prác, sa potíme. A zápach potu nie je nikomu príjemný.

Pôvodcom zápachu pri potení sú baktérie vyskytujúce sa v našom podpazuší. Na predchádzanie takýchto nepríjemných záležitostí prišla Rexona na trh s radou Active Shield.


Antiperspirant Active Shield má unikátne zloženie, ktoré pomáha eliminovať množstvo baktérií, a tým znížiť zápach potu. Navyše obsahuje patentovanú technológiu MotionsenseTM využívajúcu princíp postupného uvoľňovania voňavej látky, čím zaisťuje pocit sviežosti po celý deň.


Dámska verzia očarí iskrivými tónmi citrusových plodov s nádychom zeleného lístia a bobuľovitého ovocia, vyváženým elegantným základom jantáru, pižma a santalového dreva.
Podľa môjho opisu vôní - vonia príjemne, sviežo a veľmi žensky.



V pánskom variante dominuje zmes aromatických bylín, prenikavého ihličia a levandule oživený sviežou iskrou bergamotu a citrusov. Hrejivý základ dotvára jantár, santalové drevo a pižmo.
Na mňa táto vôňa pôsobí veľmi príťažlivo a elegantne. Vonia sviežo, trochu bylinkovo, ale hlavne poriadne mužsky.


Rexona Active Shield sľubuje 48 hodinovú výdrž. Proti poteniu tak dlho nepôsobí, ale vonia naozaj tak dlho. Samozrejme po nejakej dobe už nie tak intenzívne ako po aplikácií, ale jemne a stále sviežo.


Ja som doteraz vždy používala Rexonu Maximum Protection, s ktorou som veľmi spokojná. Mám aj deodorant Shower Clean, no musím uznať, že Rexona Active Shield ma veľmi prekvapila a stala sa mojou favoritkou.
Hoci oveľa radšej používam tuhé antiperspiranty, tak som si na tento v spreji zvykla. Biele stopy na oblečení mi urobil len raz, a to hneď po aplikácií do podpazušia. Pri ďalšom použití som ho nechala chvíľku pôsobiť a vstrebať sa. Potom som už žiadny podobný problém nemala. Ďalším pozitívom, ktoré som zistila je, že mi zmizli vyrážky a nové sa počas používania neobjavili. Aby som to vysvetlila... Po holení podpazušia sa mi vždy vytvoria malé vyrážky, používaním tohto antiperspirantu mi nielenže zmizli, ale ani sa mi žiadne nové netvorili. Takže za mňa je aj toto jedno veľké plus.


Tento sprejový antiperspirant som podrobila aj výdržovému testu. Ráno som do ľavého podpazušia aplikovala Rexonu Maximum Protection, do pravého Rexonu Active Shield. Po upratovaní, nakupovaní, prechádzke po meste, varení a večernom cvičení boli výsledky jasné... Pod ľavým podpazuším som počas cvičenia mala vlhký pocit, no nemala som tričko mokré. Pred sprchovaním bolo vôňu cítiť len trošičku, no takmer vôbec. Pravé podpazušie sa ani pri cvičení nezapotilo a pred sprchovaním stále pekne a sviežo voňalo.


Pánsky variant skúšal môj priateľ. On je zvyknutý na gélové tuhé antiperspiranty (Old Spice), pretože rád nosí tmavé farby. Tuhé antiperspiranty mu vždy zanechali stopy na oblečení, preto prešiel na gélovú konzistenciu, ktorá nemala biele zafarbenie. Pred testovaním tohto produktu bol preto dosť skeptický. Veľmi milo ho však prekvapil. Nezanechal žiadne biele stopy, pred potením chránil počas celého dňa. Vôňa bola cítiť aj večer po namáhavom dni.

Tieto antiperspiranty vo všetkých formách (gulôčkový, tuhý, v spreji) nájdete v drogérií a stoja okolo 2,79 €. Radu Active Shield od značky Rexona môžem len odporúčať.

Ďakujem značke Rexona za prejavenú dôveru a za možnosť vyskúšať tieto produkty.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára