streda 12. októbra 2016

Kozmetické nákupy z drogérií

Ahojte!
Keďže môj starý notebook už nie je možné opraviť, snažím sa, čo najčastejšie sa dostať na piateľov notebook. Dnes som využila šancu, že mám chvíľku času a že je vonku škaredo na to, aby som vám ukázala, aké kozmetické produkty som si za poslednú dobu kúpila.


Začnem drogériovými produktami. Bola som nie len v Dm, ale navštívila som aj drogériu Rossmann. V Dm som si kúpila Garnier micelárku. Je moja obľúbená a kupujem si ju stále dookola. Jedna mi práve došla, preto som potrebovala nové balenie.



Hľadala som ceruzku na obočie v hnedom studenom odtieni. Nenašla som, všetky odtiene mi boli príliš teplé, príliš do červena. Nakoniec som ostala stáť pri stojane Essence, kde ma zaujal gél na obočie. Má veľmi pekný odtieň, ktorý mi sedí. Jediný problém je to, že s gélom neviem až tak dobre pracovať, ale to chce len cvik.




Aj ja som prepadla kontúrovaniu tváre. Hľadala som opäť nejaké studené hnedé odtiene a našla som tieto dva produkty. Musím sa priznať, že som sa viac tešila na ten setík od Loreal, no neviem s ním pracovať, pretože sú to krémové produkty a ja mám oveľa radšej púdrové. A tak sa mojím favoritom stal setík od Catrice, ktorý používam veľmi často. Recenzie týchto dvoch produktov budú už čoskoro.




Make-up v špongii som ešte nemala, a tak keď som tento v Dm zbadala hneď putoval do košíka. Mám ho už nejaký dobu, dokonca z neho dostávam posledné zbytky, takže sa môžete tešiť na recenziu.



Matné tekuté rúže... som asi posledná na svete, kto ich ešte nemal. Jeden od Maybelline som si kúpila v Rossmanne a musím povedať, že až taký matný akoby som chcela nie je. Čo ma ale zaujalo omnoho viac je matný tekutý rúž od značky Trend it up, čo je značka, ktorú zoženiete jedine v nemeckom Dm (už sa dá zohnať aj v Česku, na Slovensku neviem). Tento rúž stál asi polovicu toho, čo Maybelline a je o hodne lepší.



V Rossmanne som ešte nemohla odolať týmto maličkým špongiovým vajíčkam. Sú určené na korektor. Musím povedať, že som ich zatiaľ neskúšala, ale chcela by som urobiť porovnanie takýchto špongií, a preto sa čoskoro pustím do ich testovania.

To by bolo pre dnešok všetko... Čo hovoríte vy na tieto nákupy? Čo dobré ste si za poslednú dobu kúpili vy? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára