utorok 20. decembra 2016

Porovnanie zafarbených gélov na obočie - Essence, P2, BeYu, Model Co, Benefit

Ahojte!
Pretože sa gély na obočie stali mojimi stálicami a obľúbencami, rozhodla som sa vám o nich dnes niečo napísať. Vyskúšala som už zafarbené gély od rôznych značiek, od drogériových až po parfumériové. 

Predstaviť by som vám chcela gély od značiek P2, Essence, Model Co, BeYu a Benefit. Všetky sú v podobnom odtieni, dokonca takmer rovnakom. Mne tieto odtiene dokonale sedia, obočie mám studenej hnedej farby a ani jeden z týchto gélov nemá teplý podtón.
Každý jeden z nich dokáže obočie zafixovať, zafarbiť, zahustiť a dokonca dodať aj tvar. Každý však trošičku odlišne...



Mojím úplne prvým gélom na obočie bol tento most wanted eyebrow gel od P2. Celkom si ho šetrím, pretože bol z limitovanej edície Gold & Crown, takže sa už viac nedá zohnať. P2 má určite nejaký podobný, musím sa po nejakom poobzerať. Tento gél obočie dobre zafixuje, dodá farbu, tým obočie vyzerá hustejšie. Kefka je maličká a veľmi dobre sa s ňou pracuje. Veľkou nevýhodou je zrejme len to, že gél sa už viac nedá kúpiť. 
Gél má 6 g, jeho cena bola 2,65 €. 



Gél make me brow od Essence zrejme poznáte všetci. Ohľadne tohto gélu bol veľký bum, pretože to bol gél, ktorý sa vlastnosťami aj obalom podobal (staršej verzii) gélu od značky Benefit. Tento gél obočie zafarbí, vyplní ho pomocou malých vlákienok, ktoré sú podobné chĺpkom obočia a na obočie sa prichytia. Obočiu dodá formu a po celý deň udrží zafixované. Kefku má taktiež maličkú, šikovnú. Ľahučko sa s ňou pracuje. Negatíva tohto gélu som nenašla, skôr by som ešte vyzdvihla jeho pozitívne vlastnosti, podobnosť k drahšiemu gélu a hlavne jeho cenu.
Gél má 3,8 ml a jeho cena je 2,45 €.



Obalom veľmi podobný gél je tento more brows od značky Model Co. Túto značku by som si zrejme sama od seba nekúpila, tento gél bol tiež len náhodou v nejakom beauty boxe. Dobre zafixuje, dodá tvar a farbu. Používala som ho veľmi rada, no hodnotím ho ako priemerný a radšej by som si opäť kúpila gél od Essence. Kefku má rovnakú ako gél od Essence, ale je trošičku jemnejšia, čo hodnotím pozitívne, no napriek tomu by som si ho nekúpila.
Jeho cena je 12,00 € za 3,5 ml. 



Gél eyebrow gel od značky BeYu som si pred pár mesiacmi kúpila v Douglase. Chĺpky obočia taktiež dobre zafixuje, jemne zafarbí, dodá tvar a formu. Obočie udrží zafixované počas celého dňa. Jedinú nevýhodu tohto gélu vidím vo veľkej kefke, s ktorou sa pracuje podstatne ťažšie ako s tými malými od predchádzajúcich gélov. 
Gél som kupovala v sete s pinzetou, gél má 3 ml a spolu s pinzetou stál 7,99 €.



Gimme brow od značky Benefit si už vynovil obal. Ja ho mám doma však ešte aj v staršej verzii. A hlavne mini verzii. V plnom balení by vyzeral gélu od Essence veľmi podobne. Majú takmer totožné kefky, ale táto od Benefitu mi príde trošku jemnejšia. Obsahuje podobné vlákienka, len tieto mi prídu trošku menšie a hustejšie. Obočie zahustia, vyplnia. Gél obočie zafarbí, zafixuje na celý deň. 
Táto staršia verzia sa už nepredáva, tak neviem ani cenu.



Nová verzia tohto gélu mi nepríde ničím inakšia ako tá predchádzajúca. Len má nový obal. Vlastnosti ostali úplne rovnaké. 
Tento gél stojí 26,99 € za 3 g, ja mám opäť miniatúrku s 1,2 g. 


Všetky tieto gély sú dobré, no niektoré lepšie. Za mňa je jednotkou gél od značky Benefit, pokiaľ hľadáte skvelý gél na obočie, no nechcete toľko investovať, odporúčam gél od Essence. Sú si veľmi podobné a keby ste naplnili gél od Essence do obalu od Benefitu, zrejme si to ani nevšimnem. 

Používate takéto gély na obočie? Aký je váš obľúbený? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára