pondelok 30. januára 2017

Glossybox Hello Beauty! Edition

Ahojte!
Dnes mám pre vás článok o januárovej edícií Glossyboxu s názvom Hello Beauty!. Téma znela sľubne, preto som bola veľmi zvedavá, aké produkty sa v boxe ukrývajú. 


Tentokrát bol box v bežnom dizajne. Glossy Magazin mal peknú obálku a okrem popisov produktov, ktoré sa v boxe nachádzajú, som v ňom našla aj veľa užitočných a zaujímavých článkov.


Glossybox mi chodí vždy okolo polky mesiaca a nebolo tomu inak ani v januári. Produkty som však ešte nestihla vyskúšať, preto vám o nich veľa toho nenapíšem. 




MeMeMe Cosmetics
Highlighter
Tento rozjasňovač nie je testovaný na zvieratách. Je v decentnej béžovej farbe so zlatými odleskami a leskom. Má svetlo odrážajúce čiastočky, ktoré napomáhajú vyzdvíhnúť rozjasnené miesta tváre. 
Cena: 8,15 € za 9 ml, v boxe plné balenie

Rozjasňovač v boxe nebol veľmi dlhú dobu, preto ma veľmi potešil. Je celkom dosť výrazný, aspoň podľa toho, čo som ho vyskúšala na ruke. Možno keď sa trošku rozmaže do stratena, tak to bude lepšie. Ja mám radšej jemnejšie rozjasňovače a najlepšie keď sú púdrové. Určite vyskúšam aj tento, no niekedy je pre mňa veľmi ťažké sa s krémovými produktami skamarátiť. 


Mudmasky 
Facial detox purifying recovery mask
Táto maska zmenšuje póry a zosvetľuje pleť, počas toho, čo hydratuje a pleť udržuje hebkú. Maska má navyše neutrálne pH, takže pleť nedráždi.
Cena: 69,00 € za 60 ml, v boxe 20 ml tohto produktu

Keď som si prečítala tento popis s tou cenou, musela som si masku vygoogliť. A naozaj. Naozaj stojí tak veľa. Som zvedavá, čo dokáže, pretože ja si kupujem podstatne lacnejšie masky, s ktorými som spokojná. Takže táto je buď zázrak alebo parádne predražená. 


Elvital
Tonerde Absolue Shampoo
Tento hydratačný šampón neobsahuje žiadne silikóny. Vlasy zbaví mastnoty od korienkov až po končeky vďaka xxxTONERDExxx. Pokožku hlavy upokojuje a tým napomáha, aby tak rýchlo nemastnela. 
Cena: 2,95 € za 300 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Z tejto rady som už mala masku na vlasy, ktorú určite čoskoro uvidíte v spotrebovaných produktoch. S maskou som bola veľmi spokojná, preto som aj na šampón zvedavá. 



Sebamed
Sprchový gél s lotosom a zeleným čajom
Sprchový gél v špeciálnej limitovanej edícií s lotosom a zeleným čajom neobsahuje mydlo. Na pokožku pôsobí osviežujúci, antioxidačne a reguluje hydratáciu, z ktorej vytvorí na pokožne ochrannú vrstvu. Okrem toho má pH 5,5 čo napomáha prirodzenej ochrane pokožky. 
Cena: 3,45 € za 250 ml, v boxe plné balenie produktu

Od značky Sebamed som už mala veľa sprchových gélov. Ani jeden som si nekúpila sama, no v boxoch sú dosť často. V tejto vôni som ho ešte nemala a naozaj krásne vonia. Mám slušnú zásobu sprchových gélov a musím priznať, že som si v poslednej dobe viac obľúbila sprchové peny. Možno ho niekomu podarujem. 



The Dollhouse
Lip Injection Mask
Vyživené pery za 15 minút? Absolútnou novinkou na trhu je táto gélová maska na pery, ktorá pôsobí mixom z kolagénu, vitamínov, minerálnych a hydratačných látok. Výsledok - hydratované a zdravím žiariace pery. 
Cena: 9,00 € za 1 ks

Masku na pery som ešte nikdy neskúšala. Som zvedavá na to, aké to bude. Okrem toho som od značky The Dollhouse ešte nič nemala. Dokonca neviem, či som už niekedy o značke počula. Určite bude recenzia. 


Navyše bola do boxu pridaná vzorka vône Aurora od značky Engelsrufer. O značke som nepočula, ale vôňa sa mi páči. Je jemná, no veľmi zaujímavá. Taká púdrovo kvetinová.

Celý box hodnotím známkou 1. Všetko z boxu využijem, akurát možno sprchový poputuje ďalej, ale aj to len preto, že mám veľkú zásobu. Inak by som si ho nechala. Masky na pleť používam veľmi rada, maska na pery je pre mňa opäť niečo nové. S rozjasňovačom sa ešte musím poriadne zoznámiť a poriadne ho vyskúšať, ale inak ma veľmi potešil. A šampón... ten sa zíde vždy. 

Čo hovoríte vy na tento box? Páčil by sa vám? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára