štvrtok 19. januára 2017

Zázračné rúže - jelly lipstick so zlatom, s kvietkom a mysliaci rúž

Ahojte!
Dnes som sa rozhodla ukázať vám nejaký zaujímavý produkt. Zadívala som sa na môj kozmetický stolík a pohľad mi padol na rúže, o ktorých som chcela už nejakú dobu písať. 




Prvý je z amazonu a ja už neviem jeho presný názov a ani od akej je značky. Nemôžem ho ani opäť nájsť, takže tipujem, že sa už nedá zohnať. No takéto rúže už robí veľa značiek. Jedná sa o jelly lipstick s čiastočkami zlata. 
Obal tohto rúžu je lacný plast, ktorý mi už na vrchnáčiku popraskal. Rúž hrozne smrdí, hrozne umelo a keby to na perách bolo tiež cítiť, hneď by letel do koša. 



Tento rúž mení farbu od svetlučkej po štavnatú ružovú. Trvá to len pár sekúnd. Na perách je veľmi príjemný. Veľmi dobre hydratuje. Po stratení sa balzamovej vrstvy ostáva na perách jemná ružová farba, ktorá na perách vydrží pár hodín. Prežije pitie, ale aj jedlo, no po čase sa začne pomaličky vytrácať. 




Za tento rúž som zaplatila 1,99 € a našla som ho taktiež na amazone (pod značkou Ularma). Tento rúž má veľmi podobnú konzistenciu ako ten predchádzajúci, no namiesto mini zlatých čiastočiek obsahuje maličký ružový kvietok. Jeho obal je síce sladký, ale príde až mi príliš detský a gýčový. Tento rúž nesmrdí, vonia sladko, ale dosť umelo. Ale nesmrdí. To je veľké plus. 



Rúž s kvietkom farbu mení len trošičku, zo svetlučkej ružovej na trošku viac pigmentovanú jemnú ružovú. Pery taktiež hydratuje a je veľmi príjemný ako balzam na pery. Po vytratení sa lesklej časti ostane na perách sýta ružová farba, ktorá veľmi dobre drží. A tá drží naozaj až do odlíčenia. 




Posledným zázračným rúžom je tento zlato-žltý od značky Ikos. Už ste ho mohli vidieť v článku Miabox Calm Down For Christmas. Nazývajú ho mysliaci rúž. Sfarbuje sa podľa kyslosti na perách. Tento rúž je v bytelnom kovovom obale, ktorý vyzerá oveľa luxusnejšie ako predošlé dva. Má jemnú príjemnú vôňu. 




Tento rúž je na perách veľmi príjemný. Taktiež veľmi dobre hydratuje. Farbu mení z jemnej zlatej až po veľmi peknú broskyňovú so zlatými trblietkami. Zlatá vrstva sa po čase vytráca, no broskyňová farba na perách vydrží dlhé hodiny. Prežije pitie aj jedlo a drží až do odlíčenia. 



Čo hovoríte vy na takéto rúže? Máte nejaký podobný? Alebo ste už niečo také skúšali?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára