sobota 4. februára 2017

Giveaway za 100 tisíc zobrazení blogu!

Ahojte!
Dnes sa vám chcem veľmi pekne poďakovať za podporu, za všetky vaše komentáre a hlavne za to, že sa na môj blog vraciate. Dnes blog dosiahol neuveriteľných 100 tisíc zobrazení, o čom som ani nesnívala, keď som blog zakladala. A za to vďačím vám. 



Preto som sa rozhodla sa vám dnes poďakovať formou giveaway. A víťazka nebude len jedna, ale rovno dve. Pripravila som pre vás dva balíčky s rôznymi kozmetickými produktami... 



V balíčku číslo 1 nájdete sprchový gél s vôňou iced cookie od značky I love... a sprchový gél s mandľovým mliekom a medom od značky Sebamed.


V balíčku sa ukrývajú tiež produkty na nohy. Píling a vzorky krémov sú od značky Callusan a krém pedix feed je od značky Alessandro.


Nezabudla som ani na tie z vás, ktoré zbožňujú laky na nechty. V krabičke ich nájdete rovno 5, a to od značiek Kiara Sky, Cien, Rival de Loop Young, Accentra cosmetics a Alessandro.


A taktiež niečo na pery, to nesmie chýbať... Dva rúže od značky Accentra cosmetics a jeden jemnučký lesk od T. LeClerc.


Malá sada produktov na oči od značky Accentra cosmetics. Dve ceruzky na oči v čiernom a modrom odtieni a mini riasenka do kabelky.


Malá paletka štyroch očných tieňov od značky Accentra cosmetics a mono očný tieň v jemnom trblietavom odtieni od Rival de Loop Young


A ako posledné štetce na oči z amazonu.



Balíček číslo 2 obsahuje sprchovaciu penu od značky Rituals (recenziu ste už mohli vidieť v článku niečo málo od Rituals) a sprchový gél od značky I love...


V druhom balíčku nájdete aj mini produkty od značky Weleda.


Na laky na nechty som opäť nezabudla a do balíčku číslo 2 som pridala rovno 4 od značiek Accentra cosmetics, Trend it up, Jessica a Denny Leighton


Na pery som vybrala long lasting lip color od značky Romantic bear, lesk a balzam na pery od značky Accentra cosmetics.


A poslednými produktami z druhého balíčku sú krém na ruky od Claire Fisher, lícenka od značky Pieces, vzorka očného krému od Sante a gumička do vlasov. 


Podmienky pre zapojenie sa sú veľmi jednoduché. Do komentára stačí napísať meno, pod akým sledujete cez GFC a váš e-mail, aby som vás v prípade výhry mohla kontaktovať. Ak váš e-mail napísať nechcete, tak si pozrite 15. marca tento článok a ak uvidíte svoje meno, kontaktujte ma na mail pinkshaaark@gmail.com.

Ak si chcete svoju šancu na výhru zvýšiť, pridať môžete ešte komentár s menom, pod akým sledujete na facebooku. Taktiež môžete pridať komentár s prezývkou, pod ktorou sledujete na Instagrame. 

Giveaway začína teraz a končí 14. marca. Deň na to vyhlásim víťazky tu a na facebooku a následne ich budem kontaktovať mailom (v prípade, že ho nájdem v komentári).

Prajem veľa šťastia a ešte raz vám za všetko ďakujem!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára