nedeľa 23. apríla 2017

Glossybox Fruhlings Erwachen Edition


Ahojte!
Dnes pre vás mám článok o aprílovom Glossyboxe. Mám ho už dva týždne doma, no produkty som ešte nestihla vyskúšať, takže vám napíšem moje prvé dojmy. Aprílová edícia sa niesla v jarnej nálade a dostala názov Jarné prebudenie. 





Obálka Glossy magazínu je taktiež taká veselá jarná. V magazíne sú popisy produktov, ale aj recepty, diy návody, články o móde a novinkách na kozmetickom trhu. 

Glossybox stojí mesačne 15 € (pri predplatení na pol roka alebo rok menej) a klasicky v ňom nájdete 5 produktov. A aké to boli tento mesiac si môžete hneď pozrieť :)


Merci Handy
Hand Cleansing Gel
Pribaliť dobrú náladu a von do jari! Veselé farebné gély na ruky sa perfektne hodia do každej kabelky. Aj na cestách čistia tieto gély vaše ruky, navyše modré perličky dodávajú hydratáciu. Okrem toho gél pekne vonia po čerešniach.
Cena: 3,00 € za 30 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Dezinfekčné gély na ruky od tejto značky sú mi známe. Jeden som si kúpila už dávnejšie v poľskej Sephore (článok TU), bol modrý a voňal krásne sviežo. Ešte stále ho kúsoček mám. Druhý som našla v Pinkboxe (článok TU), ten vonia jemne sladko. Obidva rada používam a mám ich v kabelkách. Tento čerešňový mi však neuveriteľne smrdí a neviem, či ho budem používať. Asi sa opýtam kamarátok, ktorej nebude smrdieť, tak jej ho podarujem. Škoda, že som dostala práve tento, pretože v boxoch boli 4 rôzne vône. 


icona Milano
Beautyfing Touch Mattyfing Primer Base
Keď sa dni predlžujú, musí aj make-up držať dlhšie. Tento primer je dermatologicky testovaný, neobsahuje parabény ani žiadnu parfemáciu. Jeho krémová formula opticky minimalizuje póry a jemné línie, zároveň zjednotí tón pleti a pripraví ju na nanesenie make-upu. 
Cena: 24,50 € za 30 ml, v boxe plné balenie produktu

Bázu pod make-up využívam skôr na jeseň a zimu. V teplejších obdobiach nosím bázu skôr len výnimočne. Ešte som ju neskúšala, takže k nej neviem nič povedať, ale v Glossyboxe už bolo viacero produktov od značky icona Milano, s ktorými som bola spokojná.



Misslyn
Pop it up Lipstick
Na jar sa hodia na pery pestré farby! Či už svietiaca oranžová, výrazná červená alebo žiarivá ružová... Tento rúž s pop art dizajnom obsahuje len vybrané zložky vďaka ktorým sa ľahučko nanáša, zanechá intenzívnu farbu a decentný lesk. Ľahká krémová konzistencia je dermatologicky testovaná a vhodná aj pre citlivú pleť.
Cena: 5,99 € za 3,5 g, v boxe plné balenie produktu

Tak toto je pre mňa jarný produkt! Rúž v peknom ružovom odtieni. Tento produkt ma veľmi potešil a aj keď som v poslednej dobe nosila matné produkty na pery, na jar a leto to budú zase tie lesklé. Rúž som už jedenkrát skúšala a na perách je veľmi príjemný, jemne hydratuje, no výdrž nie je žiadna sláva. Ale vôbec mi to nevadí.




Gosh Copenhagen
Mono Eyeshadow
Na jar sa začína opäť prejavovať naša kreativita. A presne na to sa hodí mono očné tiene, s ktorými sa dajú vyčarovať rôzne líčenia. Tento očný tieň sa nechá ľahko naniesť a rozmazať do stratena, navyše drží dlhé hodiny.
Cena: 8,99 € za 1,7 g, v boxe plné balenie tohto produktu

Tomuto očnému tieňu som sa veľmi potešila. Je v krásnom ružovom odtieni a obsahuje jemné zlaté trbliekty, ktorých však nie je priveľa. Vedela by som si ho predstaviť aj ako lícenku. 


Callusan Naturale
Foot creme
Na jar začíname čoraz viac ukazovať aj naše chodidlá a aby na leto boli pripravené je tu tento krém. Obsahuje výlučné prírodné zložky. Pupalkový olej upokojuje a dodáva hydratáciu, bambucké maslo sa stará o hebkosť, olivový olej dodáva hodnotné vitamíny a minerálne látky. 
Cena: 8,99 € za 100 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Krémov na nohy sa mi doma nazbieralo niekoľko. Nejaké som už posunula aj ďalej, ale tento si opäť nechám. Od značky Callusan už mám niekoľko produktov na nohy a sú naozaj skvelé. Veľmi príjemné, rýchlo sa vsiaknú a majú jemnú nevtieravú vôňu.


Navyše bola do boxu pridaná vzorka cukrového pílingu od značky Kneipp. Má obsahovať aj oleje, ktoré počas odstraňovania odumretej kože pokožku vyživujú a hydratujú. Ešte som tento píling nevyskúšala, pretože čakám kým minieme ten, čo stojí v kúpeľni. 

Celkovo sa mi tento box veľmi páčil. Je naozaj veľmi jarný a farebný. Všetky produkty sa mi páčia, jediné, čo ma sklamalo, bola tá vôňa toho gélu na ruky. Box hodnotím známkou 1-.

Čo na tento box hovoríte vy? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára