štvrtok 4. mája 2017

Loreal - Elvital planta clear - píling na pokožku hlavy?

Ahojte!
Dnes mám pre vás recenziu na nezvyčajný produkt, aký sa mi dostal do rúk po prvýkrát. Jedná sa o píling. Možno si poviete, čo môže byť na pílingu nezvyčajné... tento je však určený na pokožku hlavy.  Na trhu nie je veľmi dlho, no mňa okamžite zaujal. 



Hlavnou úlohou tohto pílingu je odstránenie nečistôt, suchej a odumretej kože. Používa sa pre šampónovaním na navlhčené vlasy, postupne pridávať na pokožku hlavy a dobre premasírovať po dobu 1 minúty. Potom zmyť pod tečúcou vodou. 



Píling vonia pekne - sviežo (vďaka čajovníkovému oleju a mentolu) a nenásilne. Na pokožke hlavy pôsobí taktiež osviežujúco a jeho drobné čiastočky šetrne odstraňujú suché šupinky a nečistoty. Nielen že sa mi zdá, že všetky suché miesta zmyzli, ale mám aj pocit, že mi vlasy tak rýchlo nemastnejú, ale pokožka hlavy nie je vôbec vysušená. Zanecháva čistý a svieži pocit. 


Jedinú nevýhodu tohto pílingu som našla v tom, že sa ťažko z vlasov vymýva. Ja nemám príliš dlhé vlasy a z vymývaním niekedy dosť bojujem, preto si neviem predstaviť, čo by bolo, keby mám naozaj dlhé vlasy. 


 Cena pílingu je 5,95 € za 150 ml a kupovala som ho v Dm. Tento píling by som odporúčala ak sa chcete zbaviť lupín, suchých miest na pokožke hlavy. Nie je však vhodný pre citlivú pokožku. 

Zloženie: Aqua/water, hydroxypropyl starch phosphate, perlite, quaternium-87, stearyl alcohol, behentrimonium chloride, argania spinosa shell powder, CI 42090 / blue 1, CI 19140 / yellow 5, sodium hydroxide, phenoxyethanol, melaleuca alternifolia leaf oil / tea tree leaf oil, pelargonium graveolens flower oil, limonene, cymbopogon schoenanthus oil, candelilla cera / candelilla wax, menthol, lilalool, propylene glycol, isononyl isononanoate, isopropyl alcohol, caprylyl glycol, geraniol, piroctone olamine, cetyl esters, citronellol, parfum / fragrance.

Čo si myslíte vy o tomto pílingu? Skúšali ste ho už?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára