piatok 2. júna 2017

Pinkbox - máj 2017

Ahojte!
Dnes pre vás mám článok o májovom Pinkboxe. Pred pár mesiacmi som sa rozhodla, že Pinkbox viac objednávať nebudem, ale rozhodla som sa ho opäť vyskúšať. Ako to dopadlo a či ho ešte niekedy na blogu uvidíte sa dozviete v článku.

Krabička bola klasická. Sýto ružová s logom Pink Box v strede. K boxu bol v krabičke ešte časopis o bývaní.
V samotnom boxe bola kartička s krátkym popisom produktov a 5 produktov. 


Flora Mare
Cote D´Azur Bodylotion
Pocit dovolenky na pokožke. Kvetinovo svieže telové mlieko obsahuje kyselinu hyalurónovú. Platinum-Mare-Komplex vyživuje pokožku pomocou hodnotných morských minerálov a dodáva zamatový pocit pokožky. 
Cena: 19,75 € za 200 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Z tohto produktu som sa veľmi nepotešila. Za prvé mám už veľa telových mliek, za druhé nemám rada kvetinové vône a ani silno parfemované mlieka. Ja si vystačím aj s obyčajným nivea krémom... Niekomu ho podarujem, určite sa mu niekto poteší.


Anatomicals
Deep Conditioning Hair Pack 
Táto maska na vlasy dodáva vlasom hodvábny lesk, silu a objem. Opravuje poškodené vlasy a zanecháva ich vyživené a zdravé. Obsahuje jojobový olej, ktorý dodáva hydratáciu a napomáha v boji proti lámaniu vlasov. 
Cena: 2,00 € za 15 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Hoci sa to pekne číta, všetky dobre vieme, že na poškodené vlasy zaberú už len nožničky. Masky však používam rada, no nerada mám masky na jedno použitie, pretože po jednom použití nevidím žiadne výsledky. Určite však vyskúšam.


Le Parfumeur 
Eau de Parfum
Jedinečná parfémová kreácia na každú príležitosť, ročné obdobie či náladu. Toto je  exkluzívna kolekcia francúzskych prémiových vôní.
Cena: 17,75 € za 25 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Od značky Le Pafrumeur som už mala jednu vzorku a tá vôňa sa mi veľmi páčila. Túto som ešte neotvorila, pretože mám veľa vôní pootváraných. Každopádne viem, že ak sa mi nebude páčiť, mám ju komu posunúť ďalej. Ale z tohto boxu ma táto vôňa potešila najviac. 



Tavana
Crayon Eye Shadow
Krémová formula, bohatá na luxusné pigmenty je detsky ľahko aplikovateľná a rozmazateľná do stratena. Ľahká textúra zaručuje ľahké, jednoduché a rýchle nanášanie. Farba drží, vyzerá rovnomerne a žiarivo. Tieň sa nedrolí, nefľakatí ani sa nerozmazáva. 
Cena: 3,30 € za 1 ks

Ja na krémové očné tiene veľmi nie som, no tento je veľmi pekný - jemný trblietavý nude odtień. Zrejme ho uvidíte v nejakej súťaži, pretože ho niektorá z vás možno využije lepšie ako ja. Vedela by som si ho predstaviť ako podklad pod púdrové očné tiene alebo aj samostatný cez celé viečko. 


Schaebens
Strawberry Peeling Mask
Táto maska obsahuje pleti priateľský píling, ktorého hlavnou zložkou sú čerstvé bunky jahôd a kivi extrakt. Maska odstraňuje znečistenia pleti, odumreté bunky. Bojuje proti tvorbe nových nečistôt a vyrážok. Pleť čistí šetrne a nedráždi.
Cena: 0,99 € za 2 x 6 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Maske sa poteším vždy, a pílingové masky mám tiež rada. Túto jahodovú som ešte nikdy neskúšala, preto som veľmi zvedavá.

Celkovo hodnotím tento box známkou 3. Nie sú to zlé produkty, ale nie je to ani nič z čoho by som padla na zadok. V boxe som nenašla ani jeden produkt, ktorý by ma naozaj nadchol. Rozhodla som sa však, dať boxu ešte jednu šancu. Preto ho v júni ešte na blogu uvidíte. V porovnaní s Glossyboxom je však tento box rozhodne slabší. 
Čo hovoríte vy na tento box? Boli by ste s ním spokojné?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára