štvrtok 21. septembra 2017

Glossybox - We Are Glossybox Edition + Wanderlust Edition

Ahojte!
Dnes pre vás mám opäť článok o tom, čo som našla v Glossyboxe. Tentokrát vám však ukážem augustový a septombrový box v jednom článku. Nejak som sa k tomu skôr nedostala, preto som sa rozhodla, že vám ich ukážem oba naraz. 

Augustová edícia boxu niesla názov We Are Glossybox, pretože do tohto boxu vyberali produkty samotný pracovníci boxu, ale aj zákazníčky. Box bol obyčajný, no nemal typickú jemno-ružovú farbu, ale poriadne sýty veselý ružový odtieň. 


V boxe bolo v auguste 5 produktov a navyše ešte zaujímavá maska na pleť. Poďme sa však na to pozrieť pekne po poriadku :)


Hello Beauty
Oval Brush No. 4
Inovácia stretáva perfekciu! S tým exkluzívne nadizajnovaným, oválnym štetcom môžeš nanášať make-up, púder, ale pokojne aj bronzer, či lícenku. Tento vychválený produkt je absolútne hygienický, odolný voči baktériám a nebol testovaný na zvieratách. 
Cena: 14,95 € za kus

O takýchto štetcoch som už pred dlhšou dobou písala článok. Pracovalo sa mi s nimi dobre, no nikdy nenahradili môj milovaný beauty blender. Tento je taktiež veľmi príjemný a sem tam ho určite použijem. Štetcu sa určite potešili hlavne tie, ktoré takéto štetce ešte neskúšali, ale pre mňa to novinka nie je. Nesklamalo, nepotešilo... taká stredná cesta.



Modellauncher
Savanna Sun Bronzer
Pomocou tohto bronzeru vyčaruješ efekt slnkom pobozkanej pleti. Na pleti je veľmi ľahučký. Má minerálmi obohatenú formulu, ktorá neobsahuje mastenec. Pleti dodáva hodvábny finiš s jemnými odleskami. Je vodeodolný.
Cena: 18,75 € za 10 g, v boxe plné balenie tohto produktu

Bronzer ma veľmi potešil. Už som si dlhšiu dobu nekúpila žiadnu dekoratívnu kozmetiku (vlastne žiadnu kozmetiku, už skúšam všetko spotrebovať), takže nadobúdam nové produkty len z boxov. Bronzer sa mi zapáčil svojim dizajnom vo vnútri, no balenie je lacný plast a za tú cenu by som si ho určite nekúpila. Čo sa však týka produktu samotného, tak bronzer sa ľahučko nanáša a veľmi sa mi páči ako vyzerá na pleti. 



Manna Kadar
Sheer Glo Shimmer Lotion
Tento leknúci sa krém vyčaruje na tvári príjemný vyžarujúci šimer. Pre prirodzenejší efekt sa môže pomiešať s make-upom, ale pre výraznejší a žiarivejší efekt sa nosí sólo. Aplikovať sa tiež môže na dekolt, ale aj iné časti tela.
Cena: 26,00 € za 20 ml. v boxe plné balenie tohto produktu

Ako už možno viete, ja nie som veľmi na krémové produkty. Na pleť skôr používam púdrové (okrem make-upu). Na leto však môže byť fajn, keď si make-up nedám a použijem len jemnučný rozjasňovač. Tiež si ho viem predstaviť niekde na dovolenky napríklad na kľúčnych kostiach. Uvidím, či si ho nechám alebo niekomu podarujem.




Nivea
Protect&Shave 
Tento nový, jedinečný holiaci strojček je perfektný pre peknú letnú pokožku. Vďaka svojej pohyblivej hlavici sa optimálne prispôsobí kontúram tela. Jeho vyrovnávacia časť vytvára jemný film, po ktorom sa päť vysokokvalitných čepieľ skĺzne, a tým dokážu šetrne a efektívne odstraňovať chĺpky.
Cena: 5,99 € za strojček a dve náhradné hlavice, v boxe strojček s jednou hlavicou

Tak tento produkt ma veľmi potešil. To je presne produkt, ktorý využije každá žena. A to nie len v lete. Okrem toho som tento od Nivei chcela už dlhšie vyskúšať, len som sa k tomu vôbec nedostala. Navyše aj náhradné hlavice majú dobrú cenu (v porovnaní s inými značkami) a tak ak mi bude vyhovovať, určite si hlavice dokúpim. Ale najviac ma prekvapilo to, že dokonca aj toto holítko vonia typickou Nivea vôňou. 


amika
Perk Up Dry Shampoo
Tento inovatívny suchý šampón jemne odstraňuje mastnotu a nečistoty z pokožky hlavy. Vyčaruje hebkú hrivu bez toho, aby vlasy zaťažoval. Jeho vynovená formula neobsahuje žiadne umelé farbivá, parabény, sulfáty, mastenec a ani hliník. Objem dodáva pomocou ryžového škrobu. 
Cena: 15,20 € za 230 ml, v boxe 21 ml.

Suchý šampón sa taktiež sem tam zíde. Ja ho používam niekedy už druhý deň po umytí vlasov. Nie preto, že by už boli mastné, ale preto, že nemajú objem. Alebo keď ich mám celý deň vo vrkoči a večer si poviem, že vlasy chcem mať rozpustené. Takže ma tento produkt veľmi potešil. O značke som už počula, no nikdy som neskúšala, takže premiéra.


Posledným produktom v tomto boxe bola táto maska na pleť od značky Schaebens. Je to maska, ktorá obsahuje musli, avokádo, madle a brusnice. Zaujímavé na maske je, že si ju musíte pripraviť sami. Je to však veľmi jednoduché. Stačí 10 ml teplého mlieka alebo vody. Ešte som ju neskúšala, no veľmi sa na ňu teším.


Augustový Glossybox by som hodnotila známkou 2-. Niektoré produkty ma veľmi potešili, no niektoré boli také, že neurazili, ale ani nenadchli. Najviac ma potešil holiaci strojček a maska na pleť. Ostatné produkty sa mi taktiež páčia, no až tak ma nezaujali. Napíšte mi do komentára, čo si myslíte vy o tomto boxe a ktoré produkty by najviac potešili vás.


Druhým boxom, ktorý vám chcem ukázať je tento zelený, ktorý nazvali Wanderlust Edition. Táto téma má predstavovať užívanie si posledných slnečných dní v prírode na čerstvom vzduchu. K téme bola zladená aj krabička, ktorá bola v septembri zelená s bielym logom. Nie je to odtieň zelenej, ktorý by som si vystavila v izbe, ale môžem do krabičky zabaliť darček pre nejakého pána.

Ako produkty pasovali k tejto téme sa môžeme pozrieť teraz spolu...



Bang Beauty
Cream Color
Rozžiar svoje neskoré leto pomocou trošky farby na viečkach. Tento vegánsky očný tieň má krémovú konzistenciu a krásny dobre pigmentovaný bronzový odtieň. Použiť sa dá aj ako bronzer alebo v jemnej vrstve aj ako rozjasňovač. Proste multi talent. Produkt nebol testovaný na zvieratách. 
Cena: 23,00 € za 3,5 g, v boxe plné balenie tohto produktu

Krémové očné tiene veľmi nepoužívam. Sem tam sa to stane a siahnem po nejakom krémovom, ale je to naozaj zriedkavé. Takýto odtieň ešte nemám, a tak som sa mu potešila. Je to odtieň, ktorý môžete nosiť aj samostatne, takže nemusíte vymýšľať žiadny zložitý look, hlavne keď sa niekam ponáhľate.



Benefit Cosmetics
GogoTint
Jemnú sviežu farbu vyčaruje tento produkty na perách a lícach. Je odolný voči bozkom, neotláča sa a drží ako pribitý, takže je pripravený na neskorý letný románik. 
Cena: 33,00 € za 10 ml, v boxe 4 ml tohto produktu

Z Benefit produktov sa vždy poteším. Nekupujem si ich často, len veľmi výnimočne, preto som rada, keď od tejto značky môžem niečo nové vyskúšať. Takéto tekuté lícenko-rúže používam vždy len na pery, pretože na líca mám radšej púdrové lícenky. Každopádne vyskúšam aj na líca.


Sixtus
Foot Balsam Chlorophyll
Počas dní strávených vonku je starostlivosť o nohy veľmi dôležitá. Chodidlá môžu páliť, mať jemné ranky alebo otlaky. Na to všetko napomáha tento balzám na nohy. Jeho čisto prírodné éterické oleje v kombinácií s bylinkami z Álp, ktoré majú dezinfekčné a liečivé účinky. Balzám ochraňuje pokožku, predchádza tvorbe pachu a zaručuje svieži pocit.
Cena: 9,95 € za 100 ml, v boxe 30 ml

Pretože robím v gastronómií a denne sa nabehám dosť, je pre mňa balzám na nohy ako stvorený. Nedávno som si jeden chladivý kúpila v lekárni, je skvelý na leto, keď večer potrebujem schladiť. Ale na zimu budem používať tento. Už sa naň teším.


Nutraskin
Hyaluron Water
Keď sa počas letných dní pleť unaví, potrebuje osvieženie. Toto koncentrované, čisto-jasné sérum obsahuje čistú kyselinu hyalurónovú s jemnými dezinfekčnými čiastočkami striebra. Podporuje prirodzenú tvorbu kolagénu a elasticínu v pleti. 
Cena: 39,95 € za 30 ml, v boxe 10 ml tohto produkt

Podobný produkt ešte nemám a na dlhé cesty v aute bude skvelý. Aj ako osvieženie ale aj ako očistenie pleti, keďže aj dezinfikuje. Produkt je drobný, takže sa zmestí aj do tej najmenšej kabelky a ja ho určite využijem.



Lancome
Hypnose Volume-á-porter
Táto riasenka je skvelá vďaka harmonickej spolupráci jej formuli a kefky. O precízne, rovnomerné a jednoduché nanesenie sa stará 306 kužeľovito formovaných štetín kefky. Riasenka sľubuje objem a sýtu čiernu farbu. Nerozmazáva a neotláča sa. 
Cena: 32,00 € za 6,5 ml, v boxe 2 ml tohto produktu

Túto riasenku som už mala a bola som s ňou veľmi spokojná. Robila nádherný objem, ale aj dobre predĺžila. Držala celý deň bez otláčania sa, bez rozmazávania sa. Som rada, že ju opäť mám a táto malá verzia je super na cestovanie. Keď chodíme na mesiac na Slovensko, vždy si nosím takéto malé cestovné produkty.


Artdeco
Asian Spa, Foaming Shower Gel
Po lesnej túre je skvelá osviežujúca sprcha či kúpeľ. Nová rada Asian Spa od značky Artdeco má jemnú textúru, ktorou ľahko a šetrne čistí pokožku, zároveň jej však dodáva hydratáciu. Tieto sprchové gély sú dostupné vo viacerých vôňach. Sú vhodné pre všetky typy pokožky. 
Cena: 9,99 € za 200 ml, v boxe 100 ml tohto produktu

Sprchové peny som si veľmi obľúbila a ani som nevedela, že ich robí už aj Artdeco. Táto pena vonia veľmi pekne, sviežo, ale aj trochu upokojujúco. Zatiaľ mám ešte dva sprcháče otvorené, ale potom sa dostane na rad tento a ja sa už veľmi teším.


Posledným produktom tohto boxu je táto maličká vzorka telového oleja od značky Rituals. Vonia veľmi príjemne, bylinkovo a trošičku sladko.


Septembrový Glossybox hodnotím známkou 1. Všetky produkty ma veľmi potešili a určite ich využijem.  V boxe bola perfektná zmes dekoratívnej kozmetiky, pleťovej, ale aj niečo na telo. Za mňa super. 

Do komentára mi napíšte, ktoré z produktov sa viac páčili vám, ale aj to, ktorý z boxov by vás viac potešil. 



Mimochodom, Glossybox prišiel tento mesiac so zaujímavou akciou. Jedná sa o dva boxy a jeden adventný kalendár. Posielať sa majú počas troch mesiacov, pričom v októbri príde prvý z boxov, ktorý má byť plnený Rituals kozmetikou. Box stojí 25 € a produkty v ňom majú mať hodnotu až 70 €. V novembri má prísť adventný kalendár, ktorý bude ukrývať 24 produktov v hodnote vyše 300 €, zaplatíte zaň však 100 €, čo nie je málo. No ako posledný dorazí v decembri špeciálny vianočný box, ktorý má ukrývať produkty v hodnote vyše 130 €. Box stojí 30 €. Pre zákazníčky Glossyboxu boli tento mesiac v ponuke a tak za tieto tri škatuľky nezaplatíte 155 €, ale 120 €.

Bola by to pre vás zaujímavá ponuka? A čo myslíte, uvidíte Glossybox adventný kalendár u mňa na blogu? :)

Prajem pekný deň a teším sa na vaše komentáre!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára