piatok 13. októbra 2017

Sútaž o kozmetický adventný kalendár


Ahojte!
Dnes tu pre vás mám opäť nejakú súťaž ako poďakovanie za vašu priazeň. Na blog sa vraciate aj keď nie som veľmi aktívna a mňa to nesmierne teší a chcem sa vám za to nejak odvďačiť. A keďže sa pomaly, ale určite, blížia Vianoce, rozhodla som sa urobiť súťaž o adventný kalendár plnený kozmetikou, pretože ste sa z takejto súťaže minulý rok veľmi tešili. 


Tento rok som pre vás vybrala kalendár od značky BriConti, ktorú ja nepoznám. Kalendár ma však zaujal svojím jednoduchým, no pekným vianočným dizajnom. 

Zdroj
Takto kalendár vyzerá ako otvorený, ja som vám ho takto nenafotila, pretože je na ňom ochranná fólia, ktorú nechcem odstrániť, aby sa kalendár k výhercovi dostal nepoškodený.


Tento adventný kalendár má 24 okienok, ktoré ukrývajú kozmetické produkty. Nájsť v ňom môžete laky na nechty, lesky, rúže, balzamy na pery, očné tiene, púder, lícenku... Myslím si, že je sa na čo tešiť. 


Ako sa môžete zapojiť?
Podmienky súťaže sú veľmi jednoduché. Zapojiť sa môže každý, čo sleduje blog cez GFC, do komentára však musí napísať pod akým menom blog odoberáte. 

Ak by ste chceli svoju šancu na výhru zvýšiť, do ďalšieho komentára napíšte pod akým menom sledujete na FB, ďalší komentár môžete pridať s nickom, pod ktorým sledujete na Instagrame. A ak by ste súťaž niekde zdieľali (osobný FB - musí to byť však verejne, aby som si to mohla skontrolovať, FB stránka, instagram, blog...) môžete pridať ďalší komentár s linkom, kde ste zdieľali. 

Súťaž bude trvať od dnes do 20. novembra, aby kalendár bol u výhercu načas. E-maily do komentáru písať nemusíte, výherca sa musí ozvať sám, nakoľko súťaž má byť pre tých, ktorý blog naozaj sledujú. Výhercu vyhlásim v tomto článku presne 21. novembra. Výherca má 3 dni čas na to, aby sa ozval, pokiaľ sa tak nestane, žrebujem ďalšieho.

Držím vám palce! 

Výhercom tejto súťaže sa stáva LUCIE SCHREDER GONDORČÍNOVÁ. Lucka má čas ozvať sa do 25. novembra, v prípade, že sa neozve, budem žrebovať znovu. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára