nedeľa 10. decembra 2017

Glossybox Home Sweet Home Edition

Ahojte!
Ako inak, opäť meškám s článkami. Nestíham však skôr, pretože mi do života vstúpilo malé psíča, ktorému venujem svoju pozornosť. Okrem toho som sa po mesačnej dovolenke vrátila do práce a tak mi ešte trvá, než si zvyknem na to, že nemám celý deň voľno :).
Dnes by som vám chcela ukázať októbrový Glossybox. 


V októbri prišiel Glossybox s edíciou Home Sweet Home. Táto téma sa mi veľmi zapáčila, a tak som box nedočkavo očakávala. Myslela som si, že v ňom budú produkty do vane, či sprchy, telové a vlasové produkty.


Ale čo v ňom naozaj bolo uvidíte práve teraz...



Pixi by Petra
Brow Tamer
Skrášli si obočie pomocou tohto úžasného produktu od trendovej značky Pixi beauty! Tento dlho držiaci, transparentný gél napomáha dodať obočiu formu, v ktorej ostane počas celého dňa. Udrží aj tie najmenšie a najjemnejšie chĺpky. Navyše ich vyživuje regeneračným aloe vera a upokojujúcim panthenolom. Tento produkt neobsahuje parabény ani parfemáciu a taktiež nebol testovaný na zvieratách. 
Cena: 14,20 € za 4,5 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Tento produkt ma veľmi potešil. Je to môj úplne prvý produkt od značky Pixi a dúfam, že nie posledný, pretože po značke už dlhšie pokukujem. Gél na obočie som aj potrebovala, no priehľadný som použila zatiaľ len párkrát a vždy som sa vrátila k zafarbenému. Som zvedavá, aký bude tento. Určite bude recenzia.


Dove 
Body Lotion 
Aké by to bolo s kúskom exotiky počas tvojho domáceho Spa? Rituály krásy a starostlivosti indických žien strčil Dove do novej rady s kokosovo mandľovou vôňou. Toto telové mlieko intenzívne dodáva hydratáciu. V tejto rade nájdete aj sprchový gél, šampón a ďalšie produkty.
Cena: 2,99 € za 400 ml, v boxe plné balenie tohto produktu

Telové mlieko od Dove je jediným produktom z tohto boxu, ktorý som posunula ďalej. Za prvé - mám telových mliek naozaj veľa a za druhé - ja nie som veľký fanúšik kokosovej vône. Darovala som ho mojej mamine a dúfam, že ho využije.


Merci Handy
Hand Creme
Vďaka tomuto krému sú ruky podstatne jemnejšie. V tejto rade sú rôzne vône, a tak si každý nájde niečo pre seba. Flower Power je s kvetinovou vôňou, Chérie Cherry s príjemnou ovocnou vôňou s prenikajúcou vôňou čerešní, Hello Sunshine pripomína vôňu leta a prázdnin a New Wave s vôňou morských vĺn a sviežeho vánku.
Cena: 4,90 € za 30 ml, v boxe plné balenie tohto produktu


Merci Handy je značka, od ktorej zbožňujem hlavne ich dezinfekčné gély na ruky (môžete vidieť na ľavo a už ich mám niekoľko, v každej kabelke jeden). Tento krém na ruky sa rýchlo vsiakne, pekne hydratuje, ale najviac sa mi na ňom páči jeho svieža príjemná vôňa.



Babor
Hydra Plus Limited Glossybox Edition
Glossybox sa spojil so značkou Babor a vytvorili malé ampulky s veľkým účinkom. Táto limitovaná edícia dodáva hydratáciu a silu stresovanej pleti, a to rovno sedemkrát. Každá z týchto 2-militrových ampuliek rozmeznáva pleť hneď po nanesení, tomu napomáha kvalitné zvlhčovadlo a kyselina hyalurónová. Každá účinná látka je na miligram odmeraná a prerobená na tento luxusný koncentrát.
Cena: 19,00 € za 7x2 ml

Od značky Babor som už skúšala niekoľko ampuliek. A vždy sa z nových poteším, pretože za plnú cenu by som musela dlhšie uvažovať, či ich kúpiť alebo nie. Zatiaľ som všetky mala z beauty boxov a dúfam, že sa aj v budúcnosti objavia v boxoch častejšie. Ampulky naozaj skvele hydratujú, pleť rozžiaria a vyzerá sviežo.


Sans Soucis
Moisture Deep Moist Depot Sleeping Beauty
Krásna v spánku! Táto pleťová starostlivosť pôsobí intenzívne ako maska, ale pritom je ľahká ako krém. Vysoko účinné látky ako kyselina hyalurónová a vitamín A podporujú regeneráciu pleti počas noci, posilňuje prirodzenú ochranu pleti a dodáva hydratáciu. Únava? Tú ráno na pleti nepoznať.
Cena: 32,00 € za 50 ml, v boxe 15 ml tohto produktu

Značku Sans Soucis dobre poznám. Mala som od nej jeden pleťový krém, ktorý som zbožňova a keď raz spotrebujem viacero krémov, ktoré mám v zásobe, tak si ho opäť kúpim. Nočnú masku som asi ešte nemala, tak som zvedavá, aké to bude.


Ako prídavok bola v boxe maska na nohy od značky 7th Heaven, ktorú vôbec nepoznám. Na masku som však veľmi zvedavá a určite ju vyskúšam.

Moje hodnotenie boxu:
Októbrový box hodnotím známkou 2. K téme sa podľa mňa produkty skvele hodili a chýba mi trošku pestrejší mix alebo nejaká tá dekoratívka. Chápem však, že k tejto edícií boli produkty dobre zvolené a viac dekoratívky možno bude v ďalšej edícií, ktoré príde s názvom Dear Santa.
Všetky produkty okrem telového mlieka som sa rozhodla si ponechať a sama odskúšať a teším sa z každého z nich.

Ako sa vám páčil tento box? Využili by ste produkty z neho?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára