nedeľa 21. januára 2018

CC beauty box december

Ahojte!
V novembri mi prišiel môj prvý CC beauty box. A bola som z neho veľmi nadšená. Preto som sa toho decembrového nevedela dočkať. Už od mailu, v ktorom stálo, že je odoslaný som si každý deň hovorila, aby už bol tu. A dočkala som sa. Koncom decembra dorazil...

V decembri na stránke ohlásili, že sa v boxe bude nachádzať niekoľko produktov od značky Gucci. To znelo veľmi lákavo, pretože od tejto značky nemám doma nič, žiadne oblečenie, nie to ešte kozmetiku.



Prvým produktom v tomto boxe bola ceruzka na obočie impact longwear eye pencil samozrejme od značky Gucci. Ceruzka je v odtieni 020, čo je pekná teplá hnedá. Ceruzka má pekný elegantný dizajn, na jednej strane je samotná ceruzka a na druhej je špička na pozmazávanie. V balení spolu s ceruzkou bolo aj strúhatko. Takže od teraz strúham ceruzky už len značkovým strúhatkom :D.


Ďalším produktom rovnakej značky bol luxurious pigment-rich lipstick v tmavom fialovo malinovom odtieni. Je veľmi pekný a na jeseň bude skvelý. Navyše vyzerá naozaj veľmi luxusne a takýto kúsok by sa nehanbila vytiahnuť z kabelky žiadna z nás. Ešte som ho neskúšala, no veľmi sa na to teším.



Posledným produktom od značky Gucci bola vôňa Premiere. Je to miniatúrka, v ktorej je 5 ml tejto luxusnej vône. Vonia veľmi pekne, príjemne a žensky. Keď som ju mala na sebe hneď sa ma 3 ženy pýtali, čo je to za vôňu.


Ďalším produktom, ktorý som našla v boxe bol artist plexi-gloss lesk na pery od značky make up for ever. Má odtieň, ktorý sa mne určite hodiť nebude, navyše lesky na pery neobľubujem, preto som sa rozhodla, že vám tento venujem do súťaže. 



Posledným produktom decembrového boxu bola paletka očných tieňov land down under od značky Cargo. Značku som doteraz nepoznala, no paletka sa mi zapáčila na prvý pohľad, pretože žiadnu podobnú nemám. Paletka obsahuje 12 očných tieňov (6 matných a 6 so šimerom), obojstranný štetec a čiernu očnú linku. Paletku som už vyskúšala a niektoré odtiene som si hneď obľúbila.


Moje hodnotenie tohto boxu
Tento box by som hodnotila známkou 1. Hoci lesk na pery nevyužijem, myslím si, že tento box bol veľmi vydarený - skvelý výber značiek, pestrosť produktov. Mne v boxe nič nechýbalo a už sa teším na ten ďalší, ktorý má prísť už v najbližších dňoch. 

Čo si vy myslíte o tomto boxe? Páčil by sa vám a využili by ste tieto produkty?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára